مایکروسافت عدم موفقیت ویندوزفون را تقصیر سازندگان گوشی انداخت

عصر کالا- غول تکنولوژی مایکروسافت تقصیر عدم موفقیت سیستم عامل ویندوزفون را بر گردن شرکت های سازنده گوشی های هوشمند انداخت.

مایکروسافت عدم موفقیت ویندوزفون را تقصیر سازندگان گوشی انداخت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از اقتصاد آنلاین، براندن واتسون - مدیر ارشد اجرایی سابق شرکت مایکروسافت - در گفتگویی با شبکه VOX، اظهار کرد که شرکت های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در توسعه و محبوبیت سیستم عامل ویندوزفون کوتاهی‌های بسیاری کردند و همین امر سبب شد هم میزان فروش محصولات خود و هم محبوبیت این نوع از سیستم عامل، به شدت افت کند.
    به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی بر این باور است که سیستم عامل ویندوز فون بسیار قدرتمند و تواناتر از سیستم عامل های رقیب خود همچون اندروید و iOS بود اما به دلیل سهل انگاری و کم کاری سازندگان گوشی های هوشمند، از استقبال خوبی برخوردار نشد.
    وی ادامه می دهد: البته در این میان، نمی توان گفت که انگشت اتهام و تمامی تقصیرها به سمت شرکت های تولیدکننده موبایل بوده است ولی تبلیغات منفی و نادرستی همواره بر علیه سیستم عامل ویندوزفون به گوش می رسید و بنظر می رسد گوشی های هوشمندی که از ویندوز فون پشتیبانی می کردند، نتوانستند نظر و توجه کاربران را جلب کرده و مطابق سلایق آنها به بازار عرضه شوند.
    بدین ترتیب می توان گفت  که عدم موفقیت گوشی های هوشمند با سیستم عامل ویندوزفون، به معنای عدم موفقیت خود سیستم عامل بود که البته این نتیجه گیری نادرستی از سوی کاربران و مردم بوده است.
    این روزها، تنها دو سیستم عامل اندروید و iOS  در گوشی‌های هوشمند هستند که به شدت باهم به رقابت تنگاتنگی پرداخته‌اند و بازار گوشی‌های هوشمند را به طور تمام و کمال در اختیار خود قرار داده‌اند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر