مایکروسافت اج، مرورگری که ویدئوی ۴K اجرا می‌کند

عصر کالا- در سال ۲۰۱۶، مایکروسافت با افتخار اعلام کرد که مایکروسافت اج، تنها مرورگری است که می‌تواند نتفلیکس را به صورت ۱۰۸۰P اجرا کند.

مایکروسافت اج، مرورگری که ویدئوی ۴K اجرا می‌کند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱:۰۰

    مرورگر "اج" در ویندوز 10 به‌عنوان مرورگر پیش‌فرض بر روی رایانه و تلفن ‌همراه سرویس‌دهی می‌کند. اکنون مایکروسافت اج، به عنوان بخشی از به‌روزرسانی سازندگان ویندوز 10، به کیفیت 4K ارتقاء یافته و در واقع تنها مرورگری می باشد که به این موفقیت نائل آمده است.

    برای تست این قابلیت، برخی رسانه‌ها، پخش کننده مشهور "نتفلیکس" را با چند مرورگر از قبیل کروم، اُپرا، فایرفاکس و اج اجرا کردند. به نظر می‌رسد که مایکروسافت اج، تنها مرورگری است که می‌تواند محتوای نتفلیکس را به صورت 4K در رایانه شخصی شما اجرا کند.

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا»به نقل از  ایتنا ، دو مشکل در مسیر اجرای محتوا به صورت 4K وجود دارد که یکی از این مشکلات با نصب مرورگر اج از مایکروسافت استور، حل می‌شود.

    مشکل دوم اینجاست که باید نمایشگر لپ‌تاپ یا مانیتور رایانه شما نیز قادر به نمایش کیفیت 4K باشد. با برداشتن دو مانع مذکور از سر راه، می‌توانید محتوای 4K را به راحتی تماشا کرده و از آنها لذت ببرید.

    با رفع مشکلات و برداشتن موانع، نتفلیکس با کیفیت مناسب نمایش داده خواهد شد. البته باید از ارتقاء حساب نتفلیکس خود اطمینان حاصل کنید، چرا که حساب نتفلیکس شما باید از 4K پشتیبانی کند. هزینه فعال نمودن این قابلیت، 11.99 دلار در هر ماه است.

    همچنین ممکن است از نظر گرافیکی و سرعت دریافت داده نیز با مشکلاتی روبرو شوید که با مراجعه به ارائه دهنده خدمات اینترنتی، این مشکلات به راحتی برطرف خواهد شد.

    مایکروسافت، بعد از مشکلاتی که در عملکرد نرم‌افزاری اج وجود داشت، همواره کوشیده است که این مشکلات را به روش‌های گوناگون برطرف و رضایت کاربران را جلب نماید.
    در حال حاضر، اج از کتاب‌های ای.پی.یو.بی نیز پشتیبانی می‌کند.

    ارائه خدمات 4K در اج، جدیدترین راهی است که مایکروسافت برای کسب رضایت کاربران، پیموده است. مسلماً کروم، فایرفاکس و اُپرا، نیز مزایای مخصوص خود را دارند ولی این قابلیت جدید، قطعاً به شهرت اج، خواهد افزود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر