مدل ارزان قیمت تبلت سرفیس در راه است

عصر کالا- شرکت مایکروسافت در تلاش برای تولید مدل های ارزان قیمت تری از تبلت سرفیس است تا بتواند با مدل های ارزان قیمت تبلت های آی پد رقابت کند.

مدل ارزان قیمت تبلت سرفیس در راه است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، تبلت های جدید سرفیس کوچک تر بوده و طراحی کاملا متفاوتی نسبت تبلت های گران قیمت این شرکت دارند. نمایشگر تبلت های یادشده 10 اینچی است. حال آنکه مدل های قبلی سرفیس دارای نمایشگرهای 12 اینچی بودند.
    گوشه های خمیده شباهت تبلت جدید سرفیس با تبلت های آی پد را بیشتر کرده است. پورت یو اس بی – سی برای شارژ سریع و قیمت 400 دلاری از جمله جذابیت های سرفیس تازه مایکروسافت محسوب می شود.
    این تبلت در مقایسه با تبلت های قدیمی تر سرفیس 20 درصد سبک تر است. کاهش وزن این تبلت ناشی از استفاده از باتری های کمتر است که باعث شده مدت زمان شارژ آن 4 ساعت کاهش یابد.
    در این محصول هم از پردازنده های مرکزی و گرافیکی تولیدی اینتل استفاده شده و نسخه حرفه ای یا پروی ویندوز 10 بر روی آن نصب شده است. سازگاری با شبکه های نسل چهارم یا ال تی ای از جمله ویژگی های این تبلت است. قرار است یک صفحه کلید ارزان قیمت تر و مجزا هم برای تبلت یادشده طراحی شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر