نسخه بتای مرورگر اج برای کاربران آی‌ او‌ اس ارائه شد

عصر کالا- مایکروسافت سرانجام اعلام کرد که تمامی کاربران آی‌اواس می‌توانند نسخه بتای مرورگر اج را دانلود و روی دستگاه خود استفاده کنند. این مروگر پیش‌تر برای کاربران اینسایدر در دسترس بود.

نسخه بتای مرورگر اج برای کاربران آی‌ او‌ اس ارائه شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زومیت، چند روز پیش کمپانی مایکروسافت به طور رسمی اعلام کرد که می‌خواهد مرورگر اج را برای اندروید و آی‌او‌اس عرضه کند. با توجه به محدودیت‌های فروشگاه اپ استور برای اپلیکیشن‌هایی که در نسخه‌ی بتا هستند، مایکروسافت اعلام کرده بود که تنها کاربران Windows Insider می‌توانند بتای اج را روی آی‌دیوایس‌های خود نصب کنند.

    اما مایکروسافت این محدودیت را برداشته و امکان ثبت‌نام را برای عموم کاربران فراهم کرده است. اگر به تهیه نسخه بتای مرورگر اج تمایل دارید، می‌توانید به صفحه ثبت‌نام آن رجوع کنید.

    جو بلفیور، نایب‌رییس بخش گروه سیستم‌عامل مایکروسافت، در حساب توییترش نوشت:

    ما امکان دانلود نسخه آی‌او‌اس بتای مرورگر اج را برای همه فراهم کرده‌ایم، حتی برای کسانی که عضو سرویس Windows Insider نیستند.
    نسخه آی‌او‌اس مرورگر اج، تمامی ویژگی‌هایی که در نسخه دسکتاپ دیده‌ایم را در خود دارد که از جمله‌ی آنها می‌توان به بخش‌های Favorites ،Reading List و Reading View اشاره کرد. اگر با گوشی موبایل خود در مرورگر اج به جست‌و‌جو بپردازید، می‌توانید در صورت تمایل گوشی را کنار گذاشته و فرایند سرچ را با پی‌سی خود ادامه دهید.


    ویژگی‌های مرورگر مایکروسافت اج:
    می‌توانید روی گوشی خود به جست‌و‌جو در اینترنت بپردازید و ادامه‌ی آن را روی کامیپوتر انجام دهید؛ چرا که همه‌چیز به صورت آنی در پس‌زمینه همگام‌سازی می‌شود.
    با بهره‌گیری از ویژگی Hub View می‌توانید مدیریت کاملی روی بخش‌های مختلف اج از جمله Favorites ،Reading List و... داشته باشید.
    Reading View به شما امکان می‌دهد که محتوای موجود در یک صفحه وب را مجددا سازماندهی کنید و با استفاده از این کار، تمرکز بیشتری روی بخشی از متن که لازم دارید، داشته باشید.
    با بهره‌گیری از اسکنر کدهای QR به راحتی محتواها را پیدا کنید، آنها را بخوانید و به اشتراک بگذارید. با قابلیت Voice Search، ساده‌تر از قبل به جست‌و‌جو در فضای وب بپردازید و با بهره‌گیری از حالت InPrivate، اطلاعات جست‌و‌جوی خود را محرمانه نگه دارید.
    نسخه آی‌او‌اس مرورگر Edge قرار است در ابتدا فقط به زبان‌ انگلیسی در دسترس باشد. مایکروسافت گفته است که قصد دارد در آینده، تعداد زبان‌های این مرورگر را افزایش دهد. این کمپانی آمریکایی در حال کار روی قابلیت‌هایی نظیر رومینگ پسوردها و پشتیبانی از آیپد است تا در آینده آنها را به مرورگر خود اضافه کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر