مایکروسافت خبر از عرضه پوشیدنی هوشمند جدیدی می دهد

عصر کالا- طبق گزارشی که اخیرا منتشر شده، ظاهرا مایکروسافت مشغول کار روی یک پوشیدنی جدید است. این شرکت بعد از ناکامی بند ۲ (سال قبل عرضه شد) در جذب مخاطبان حالا بر آن شده تا از طرح های خود برای معرفی نسخه جایگزین این پوشیدنی هوشمند بگوید.

مایکروسافت خبر از عرضه پوشیدنی هوشمند جدیدی می دهد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر ؛ اسمارت واچی که از آن صحبت می کنیم توسط شرکتی به نام TrekStor طراحی شده و در حال حاضر فاقد نام است اما آنطور که گزارشات نشان می دهند برای مشتریان بنگاه به بنگاه ساخته خواهد شد و از ویندوز 10 کور (نسخه ای از ویندوز 10 که برای استفاده در حوزه اینترنت اشیاء توسعه یافته) پشتیبانی خواهد کرد.

    اما در مورد ساعت هوشمند مایکروسافت باید بگوییم که توانایی اجرای مستقیم اپلیکیشن های یونیورسال را دارد که البته برای این منظور با کلاود در ارتباط خواهد بود.

    طبق اعلام شرکت ردموندی، این محصول علاوه بر پشتیبانی از وای فای و بلوتوث، حجم قابل توجهی هم فضای ذخیره سازی دارد و با تکیه بر توان پردازشی بالا و همچنین عمر باتری خوبش می تواند اپلیکیشن های اداری شما را به شکلی بی نقص اجرا کند.

    کارکردهایی ورای تناسب اندام
    ایده های مختلفی در رابطه با موارد کاربرد این ساعت هوشمند مطرح شده که از آن جمله می توان به مدیریت صورت کالا، تولید، مراقبت از بیماران، مدیریت اموال و مدیریت ناوگان اشاره نمود.

    انتظار می رود این ساعت هوشمند به یک نمایشگر 1.54 اینچی مجهز شده باشد و پشتیبانی از Azure Cloud و سرویس های شناختی مایکروسافت نیز برای آن فراهم شده باشد. گفتنی است نمایشگر این گجت از طریق گوریلا گلس 3 حفاظت می شود.

    در بیانیه خبری مایکروسافت پیرامون این موضوع آمده است:

    پوشیدنی اینترنت اشیاء TrekStor کارکردهای متنوعی را با خود به همراه می آورد که بدون نیاز به مسیرهای ارتباطی مختلف هم می توان آنها را به واحد مورد نظر گزارش داد. از طرفی با این دستگاه قادر خواهید بود پیام های خود را در سکوت و به صورت آنی یا به صورت صوتی برای مخاطبان مدنظرتان ارسال نمایید.

    با در نظر داشتن اینکه هم اکنون صنعت ساعت های هوشمند توانایی برآورده ساختن انتظارات بالای کاربران را ندارد، به نظر می رسد که مایکروسافت و TrekStor بازار مناسب برای این محصولات را یافته اند و تلاش می کنند تا با شکوه و جلال هر چه بیشتر بار دیگر به بازار پوشیدنی های هوشمند باز گردند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر