ایکس‌باکس وان ایکس یک مدل به نام اسکورپیو دارد

عصر کالا- حتما می‌دانید که ایکس‌باکس وان ایکس قبلا با اسم رمز ایکس‌باکس اسکورپیو شناخته می‌شد.

ایکس‌باکس وان ایکس یک مدل به نام اسکورپیو دارد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجی کالا، دستگاهی که قوی‌ترین کنسول بازی دنیا تا این لحظه به حساب می‌آید؛ اما به نظر می‌رسد که مایکروسافت هنوز بی‌خیال اسم اسکورپیو نشده و می‌خواهد باندلی از ایکس‌باکس وان ایکس را با اسم اسکورپیو راهی بازار کند.

    گفته شده این باندل مخصوص Xbox One X Project Scorpio Edition نام دارد. البته مایکروسافت هنوز این خبر را تایید نکرده است. احتمالا بعید نیست که در نمایشگاه گیمزکام شاهد معرفی این باندل جدید باشیم. مایکروسافت اعلام کرده که شرایط پیش فروش ایکس‌‌باکس وان ایکس را بعد از کنفرانسی که در گیمزکام 2017 برگزار می‌کند، اعلام خواهد کرد.

    شایعات می‌گویند که باندل اسکورپیو ایکس‌باکس وان ایکس یکسری ویژگی‌های شخصی‌سازی شده هیجان‌انگیز خواهد داشت. به نظر می‌رسد کنترلر آن کاملا مشکی خواهد بود و هیچ رنگ دیگری روی آن دیده نمی‌شود.

    شایعه عرضه مدل جدید از طرف یک فروشگاه آلمانی به بیرون درز کرده است. به احتمال زیاد این مدل تا مدتی دیگر رسما معرفی می‌شود و قطعا مدلی خواهد بود در روز اول در اختیار کاربران قرار میگیرد. در واقع این کنسول برای افرادی ساخته شده که می‌خواهند ایکس‌باکس وان ایکس را در روز اول خریداری کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر