همچنان منتظر گوشی هوشمند «مایکروسافت سِرفیس» بمانید

عصر کالا- چند سال قبل به‌صورت رسمی شرکت مایکروسافت اعلام کرد از بخش سخت‌افزاری بازار جهانی گوشی‌های هوشمند خارج می‌شود و به‌صورت ویژه بر نرم‌افزارهای متناسب با دستگاه‌های موبایلی تمرکز می‌کند

همچنان منتظر گوشی هوشمند «مایکروسافت سِرفیس» بمانید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دنیای اقتصاد، این اتفاق زمانی بود که مایکروسافت سیستم عامل ویندوز 10 را برای همه پلت‌فرم‌ها توسعه می‌داد و با وجود این عدم پشتیبانی و استقبال شرکت‌های توسعه‌دهنده نرم‌افزار باعث شد سرانجام مایکروسافت در بازار نرم‌افزارهای موبایلی هم شکست بخورد. «لومیا 950» و «لومیا 950 ایکس‌ ال» آخرین گوشی‌های هوشمند ویندوز فونی بودند که در شرکت مایکروسافت به تولید رسیدند.
    همچنان منتظر گوشی هوشمند «مایکروسافت سِرفیس» بمانید
    بر اساس جدیدترین شایعات منتشر شده، گوشی هوشمند جدید مایکروسافت در خانواده دستگاه‌های موبایلی منعطف و تاشو طبقه‌بندی می‌شود و زمانی که کاربران آن را باز می‌کنند، می‌توانند از آن در قالب یک رایانه لوحی استفاده کنند. مشابه این محصول هم‌اکنون با نام «زد‌تی‌ای آکسون‌ام» از سوی شرکت چینی ارائه شده است. یکی از مهم‌ترین دلایلی که نشان می‌دهد این شایعه صحت دارد و مایکروسافت همچنان روی پروژه «سرفیس فون» کار می‌کند این است که شرکت مذکور حق امتیازهای جدید را در این زمینه به ثبت رسانده است و در اختراعات مذکور قابلیت‌هایی ارائه شده که به‌صورت اختصاصی مربوط به این گوشی هوشمند می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر