گوشی هوشمند سرفیس از راه می رسد

عصر کالا- مایکروسافت تایید کرده که در حال آزمایش سخت افزار مورد استفاده در گوشی سرفیس است و قصد دارد بعد از لپ تاپ سرفیس گوشی هوشمند سرفیس را هم عرضه کند.

گوشی هوشمند سرفیس از راه می رسد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از مهر، ساتیا نادلا مدیرعامل مایکروسافت قبلا اعلام کرده بود که این شرکت در سال 2017 گوشی هوشمند عرضه می کند و حالا وعده مذکور عملی می شود.

    وی در این مورد گفته است: ما در بازار تلفن همراه حضور خواهیم یافت، اما نه به شیوه ای که توسط رهبران فعلی این بازار تعریف شده است. ما کار خود را به شیوه ای خاص و بی همتا انجام می دهیم.

    همین اظهارنظرها باعث شده تا کارشناسان گمانه زنی در مورد امکانات و ویژگی های گوشی سرفیس تازه مایکروسافت را آغاز کنند. البته مایکروسافت هنوز اطلاعات خاصی را در این مورد منتشر نکرده است.

    لپ تاپ های سرفیس مایکروسافت پیش از این با استقبال نسبی مواجه شده بودند و اگر چه از نظر طراحی و سخت افزار برتری خاصی نداشتند، اما قیمت مناسب و برخی امکانات جذاب آنها را به گزینه ای مناسب برای خرید مبدل کرد.

    هولولنز یا هدست واقعیت افزوده مایکروسافت که به طور مستقل و بدون اتصال به رایانه عمل می کند، دیگر محصول موفق این شرکت است که برای برقراری تماس ویدئویی، دسترسی به اینترنت و اجرای برنامه های ثالث قابل استفاده است و گفته می شود گوشی سرفیس نیز دارای قابلیت های یاد شده بوده و با هولولنز نیز سازگاری دارد.

    برخی منابع خبری نیز می گویند مایکروسافت احتمالا گوشی سرفیس را با نمایشگری منعطف و خم شدنی و قابلیت های لمسی پیشرفته عرضه می کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر