مایکروسافت فاتحه گوشی‌های ویندوزی را خواند

عصر کالا- موجودی تمامی گوشی‌های هوشمند با سیستم عامل ویندوز فون از فروشگاه اینترنتی مایکروسافت به اتمام رسیده است.

مایکروسافت فاتحه گوشی‌های ویندوزی را خواند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا, از آنجایی که چندی پیش امیدها به پیشرفت و توسعه سیستم عامل ویندوز برای گوشی‌های هوشمند ناامید شد و از بین رفت، حالا با مراجعه به فروشگاه مایکروسافت متوجه می‌شوید که موجودی تمامی گوشی‌های هوشمند ویندوزی این شرکت به اتمام رسیده است.

    به گفته تحلیلگران، این روزها که تنها دو سیستم عامل اندروید و iOS  در گوشی‌های هوشمند هستند که به شدت باهم به رقابت تنگاتنگی پرداخته‌اند و بازار گوشی‌های هوشمند را به طور تمام در اختیار خود قرار دارند، دیگر سیستم عامل ویندوز فون که توسط شرکت مایکروسافت توسعه داده می‌شد، شانسی برای حضور پررنگ و موفقیت آمیز نخواهد داشت.

    حالا تازه‌ترین گزارش‌ها حاکی است که موجودی تمامی گوشی‌های هوشمندی که از سیستم عامل ویندوز فون پشتیبانی می‌کرد، در فروشگاه اینترنتی مایکروسافت استور به پایان رسیده است. با این حساب، علاوه بر عدم تولید گوشی‌های جدید ویندوز فون، دیگر حتی مدل‌های قبلی این دسته از گوشی‌ها را نیز در این فروشگاه نخواهید یافت.

    بر این اساس، این بدان معناست که مایکروسافت نیز پایان عمر گوشی‌های ویندوزی را پذیرفته است و بدین ترتیب وضعیت تمامی دستگاه‌های فروشگاه مایکروسافت را «ناموجود» اعلام کرده است. گوشی‌های متعددی از آلکاتل، نوکیا و اچ پی از جمله دستگاه‌های بودند که روزگاری توجه خیل عظیمی از کاربران را جلب می‌کردند اما هم‌اکنون دیگر حرفی برای گفتن ندارند.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر