آفیس ۲۰۰۷ بازنشسته می‌شود

عصر کالا- شرکت مایکروسافت قصد دارد در هفته آینده، آفیس ۲۰۰۷ را بازنشسته کند.

آفیس ۲۰۰۷ بازنشسته می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از تسنیم، طبق اعلام شرکت مایکروسافت، قرار است طی هفته آینده پشتیبانی این شرکت از آفیس 2007 قطع شود و  بدون پشتیبانی مایکروسافت از آفیس 2007، کاربران، دیگر پشتیبانی فنی، به روزرسانی برای دریافت رفع نقص ها و رفع مشکلات امنیتی را دریافت نخواهند کرد.

    علاوه بر این، از تاریخ 9 آبان، Outlook 2007 دیگر امکان وصل شدن به صندوق پستی Office 365 را نخواهد داشت و ارسال و دریافت ایمیل ها از این طریق امکان پذیر نخواهد بود.

    شرکت مایکروسافت در این رابطه گفته است: آفیس 2007، مانند دیگر محصولات مایکروسافت دارای چرخه‌ ی پشتیبانی مشخصی می باشد که طی آن امکانات جدیدی ارائه می شود، مشکلات فنی برطرف و به مشکلات امنیتی رسیدگی می شود. این مدت پشتیبانی از زمان انتشار این بسته‌ی نرم‌افزاری 10 سال بوده است که با پایان عمر این محصول، به پایان زمان پشتیبانی از آن می ‌رسیم.

    غول نرم افزاری می گوید، مشتریانی که هنوز این نسخه از آفیس را استفاده می کنند به فکر ارتقا به آفیس 2016 یا هر نسخه از این مجموعه که به روزرسانی دریافت می کند، باشند. به عنوان مثال آفیس 2013، هنوز به روزرسانی دریافت می کند اما پیشنهاد مایکروسافت، به روزرسانی به نسخه 2016 این مجموعه نرم افزاری می باشد چرا که این نسخه، طولانی ترین زمان دریافت پشتیبانی را دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر