مایکروسافت هم گوشی با نمایشگر تاشو می سازد

عصر کالا- برخی منابع خبری مدعی شده اند مایکروسافت هم می خواهد یک گوشی مجهز به نمایشگر تاشو و سیستم عامل ویندوز ۱۰ بسازد.

مایکروسافت هم گوشی با نمایشگر تاشو می سازد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، مایکروسافت برای این گوشی برنامه ها و خدمات اختصاصی در نظر گرفته است تا این محصول بتواند با تولیدات رقیب و به خصوص گوشی های اندرویدی و آیفون رقابت کند.

    این شرکت در ابتدای سال جاری میلادی اختراعی با همین مضمون به ثبت رسانده بود که نشانگر علاقه این شرکت برای تولید تلفن همراه انعطاف پذیر است. اطلاعات جدید حاکی است این گوشی همراه با قلم دیجیتال عرضه خواهد شد.

    مایکروسافت قبلا هم یک ویدئو با موضوع فناوری ها و خدمات نوظهور این شرکت منتشر کرده بود که در آن یک گوشی دارای نمایشگر تاشو و منعطف نمایش داده شده بود.

    علاوه بر مایکروسافت، سامسونگ هم برنامه هایی برای تولید گوشی های هوشمند با نمایشگر تاشو دارد. البته هزینه های بالای ساخت این گوشی ها و همین طور میزان دوام نمایشگرهای آنها از جمله چالش های پیشبرد چنین طرح هایی است.

    نام سیستم عامل مایکروسافت برای گوشی های تاشویش Andromeda است که نسخه ای متحول شده از ویندوز 10 است. احتمالا در این گوشی از پردازنده های Snapdragon 835 استفاده می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر