سریع‌ترین گوشی جهان معرفی شد

عصر کالا- برای اولین بار گوشی اندرویدی وان پلاس۵، توانسته است آیفون را از نظر سرعت عمل پشت سربگذارد.

سریع‌ترین گوشی جهان معرفی شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، در حالی که بسیاری تصور می کنند گوشی آیفون هنوز سریع ترین گوشی جهان است، اما گوشی وان پلاس 5 گوی سبقت را از این گوشی ربوده است.
    بررسی های کارشناسی صورت گرفته بر روی دو گوشی آیفون و وان پلاس 5 از نظر سرعت بازکردن برنامه های مختلف و نحوه فراخوانی اطلاعات از روی حافظه نشان می دهد که برای اولین بار یک گوشی اندرویدی توانسته آیفون را از نظر سرعت عمل پشت سرگذاشته و بر آن غلبه کند.
    ویدئوی تست آیفون 7 و 7 پلاس در برابر وان پلاس 5 که در سایت به اشتراک گذاری فایل یوتیوب منتشر شده از عملکرد سریعتر آن خبر می دهد. کارشناسان معتقدند یکی از علل سرعت بالاتر گوشی مذکور نسبت به آیفون رم بالای 8 گیگابایتی گوشی یادشده است که بسیار بالاتر از آیفون است.
    گفتنی است وان پلاس 3 نیز هنوز یکی از بهترین گوشی‌های عرضه شده با 6 گیگابایت رم به شمار می‌رود. بد نیست بدانید که در حال حاضر اغلب گوشی‌هایی که از 6 گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کنند، ساخت شرکتهای چینی هستند.
    در کنار این میزان حافظه رم، جدیدترین پردازنده ساخت کوالکام، یعنی اسنپدراگون 835 نیز برای وان پلاس 5 در نظر گرفته شده است که می‌تواند قدرتی مثال زدنی برای آن به ارمغان بیاورد. صفحه نمایش این محصول نیز دارای وضوح  2K برای اولین بار در محصولات وان پلاس است.
    دوربین پشتی 20 مگاپیکسلی و همچنین دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی از جمله دیگر ویژگی های گوشی مذکور است. دوربین پشتی این گوشی دو لنزه و مجهز به قابلیت تثبیت نوری تصویر (OIS) است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر