آیفون ۸ با تاخیر راهی بازار می‌شود

عصر کالا- اپل معمولا گوشی‌های جدید را اواخر شهریور ماه معرفی می‌کند و چند هفته بعد هم راهی بازار خواهد کرد؛ اما به نظر می‌رسد که «مریل لینچ» (Merril Lynch) از تحلیلگران ‌Bank of America به این موضوع اعتقاد دارد که عرضه آیفون ۸ با تاخیر سه هفته‌ای روبه رو می‌شود.

آیفون ۸ با تاخیر راهی بازار می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از برترینها، اپل مانند هر سال گوشی‌های جدید خودش را در پاییز راهی بازار می‌کند. البته امسال شرایط متفاوت است. این شرکت سه گوشی در دست ساخت دارد. آیفون 7s، آیفون 7s پلاس و آیفون 8 که همه آن‌ها در یک محدود زمانی عرضه می‌شوند. اپل معمولا گوشی‌های جدید را اواخر شهریور ماه معرفی می‌کند و چند هفته بعد هم راهی بازار خواهد کرد؛ اما به نظر می‌رسد که «مریل لینچ» (Merril Lynch) از تحلیلگران ‌Bank of America به این موضوع اعتقاد دارد که عرضه آیفون 8 با تاخیر سه هفته‌ای روبه رو می‌شود.

    لینچ می‌گوید که به تازگی از کارخانه یکی از تولید کننده‌های آیفون در آسیا بازدید کرده و متوجه مشکلاتی در روند تولید شده است. این مشکلات باعث می‌شوند که آیفون 8 دیرتر از زمانی که انتظار می‌رفت راهی بازار شود.

    این تحلیلگر بازار به گفته شده که مشکلات مربوط به سنسور سه بعدی می‌شود که روی دوربین پشت آیفون 8 قرار گرفته است.

    قبلا گفته شده بود که آیفون جدید در اوایل مهر ماه راهی بازار می‌شود و حالا شایعه شده که شاید این اتفاق رخ ندهد. به هر حال باید منتظر خبرهای بیشتری از این موضوع باشیم. اپل هیچ وقت درباره شایعات واکنش نشان نمی‌دهد و همه چیز تا روز معرفی رسمی در اندازه شایعه باقی می‌ماند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر