فناوری‌های جدید اپل را ببینید +تصاویر

عصر کالا: مراسم افتتاحیه WWDC ۲۰۱۷ اپل ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران آغاز شد و در آن از جدیدترین محصولات اپل رونمایی شد.

فناوری‌های جدید اپل را ببینید +تصاویر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از اقتصاد آنلاین، تیم کوک مدیر اجرایی می گوید این بزرگترین کنفرانس wwdc است که تاکنون برگزار شده است، چرا که 16 میلیون توسعه دهنده عضو خانواده اپ استور شده اند.
سیتم عامل جدید اپل واچ اولین موردی بود که توسط تیم اپل معرفی شد. افزودن دستورات صوتی سیری به سیستم عامل اپل واچ و رونمایی از اپل واچ او اس 4 یکی از 6 رونمایی بزرگ اپل در سن خوزه کالیفرنیا بود. بعد از اپ واچ نوبیت به سیستم عامل مک او اس های سیرا رسید، اپل از جدیدترین سیستم عامل خود روی دسکتاپ و لپ تاپ به نام High Sierra رونمایی کرد.
به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین، در ادامه از آی مک پرو، جدیدترین دسکتاپ اپل که قوی ترین دسکتاپ جهان نیز محسوب می شود  رونمایی شد. این دسکتاپ فوق العاده قوی یک سورپرایز بزرگ در تالار سن خوزه کالیفرنیا در WWDC 2017 بود. این محصول 4999 دلاری بسیار بزرگ و قوی است و به تنهایی تمام رندرهای گرافیکی را در کسری از ثانیه انجام می دهد.
یکی دیگر از محصولات معرفی شده در این مراسم سیستم عامل آی او اس 11 اپل برای آیفون و آی پد بود. بازطراحی imessage، توسعه کلود ، توسعه واقعیت مجازی و واقعیت افزوده ، گرفتن بک اپ سریع، ارسال و دریافت پول، توسعه سیری و ... ویژگی های جدید در آی او اس 11 است.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
مطالب مرتبط
مطالب مرتبط بیشتر