چهارمین نسخه آزمایشی iOS ۱۱.۴ برای توسعه دهندگان منتشر شد

عصر کالا- اپل شب گذشته چهارمین نسخه بتای ۱۱.۴ iOS را برای توسعه دهندگان منتشر کرد.

چهارمین نسخه آزمایشی iOS ۱۱.۴ برای توسعه دهندگان منتشر شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مجازی باشگاه خبرنگاران جوان, اپل شب گذشته چهارمین نسخه بتای آی او اس 11.4 را برای توسعه دهندگان منتشر کرد. در این نسخه اپل قابلیت "ClassKit" را اضافه کرده است. این قابلیت در 27 مارس به همراه نسل ششم آیپد معرفی شد و حالا به صورت آزمایشی در آی او اس 11.4 به کار گرفته شده است. این قابلیت برای ایجاد ارتباط میان دانش آموزان و معلمان طراحی شده است و به کمک آن دانش آموز می تواند روند آموزش و یادگیری خود در اپلیکیشن های مختلف را به اطلاع معلمان رسانده و در محیطی امن و خصوصی با آن ها به تبادل اطلاعات بپردازد.

    برخی از قابلیت های تازه که در نسخه های آزمایشی 11.3 وجود داشت، در نسخه نهایی آن حذف شد و حالا اپل دوباره آن ها را در نسخه آزمایشی آی او اس 11.4 قرار داده است. قابلیت هایی مانند "AirPlay 2" که امکان پخش هم‌زمان یک موزیک در دو اسپیکر هوم پاد را مهیا می کند و قابلیت دیگر به نام "Messages on iCloud" که با استفاده از آن می توانید مکالمات و فایل های ارسال شده در آی مسیج  را در فضای ابری ذخیره کنید.

    اتفاق تازه در نسخه آزمایشی آی او اس 11.4، اضافه شدن والپیپر های قرمز رنگ است که به مناسبت عرضه آیفون های 8 و 8 پلاس قرمز به این نسخه اضافه شده است. همچنین اپل توسعه دهندگان را ملزم کرده تا تمام اپلیکیشن های خود را با صفحه نمایش آیفون X سازگار کنند. اپل ابتدا از توسعه دهندگان خواسته بود تا فروردین گذشته این الزامات را در نظر بگیرند، اما حالا این فرصت را برای سه ماه دیگر تمدید کرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر