تولید آزمایشی آیفون ۸ آغاز می شود

عصر کالا- اگر همه کارها طبق برنامه ریزی های انجام شده پیش برود، اپل گوشی جدید آیفون ۸ را در شهریور ماه رونمایی خواهد کرد. ممکن است رونمایی این گوشی کمی با تاخیر همراه باشد و تا اواسط پاییز این گوشی رونمایی نشود.

تولید آزمایشی آیفون ۸ آغاز می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گیکی گجتز، طبق گزارشی جدید به نظر می رسد تولید آزمایشی آیفون 8 شروع شده است. در صورت صحت این گزارش، گوشی طبق برنامه ریزی ها در شهریور ماه رونمایی خواهد شد.
    طبق آخرین مطالب ذکر شده توسط افشاگر معروف «بنیامین جسکین»، این گوشی مجهز به یک اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش خود خواهد بود. به گفته وی در نسخه آزمایشی گوشی آیفون 8 از این فناوری استفاده خواهد شد که ممکن است عملکرد موفقیت آمیزی داشته باشد.
    گزارش های پیش از این حکایت از این مسئله داشتند که برای دیدن یک آیفون مجهز به اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش باید تا سال آینده منتظر بمانیم. اما اپل در آیفون های امسال دکمه هوم را حذف خواهد کرد. برخی شایعات حکایت از این دارد که گوشی آیفون 8 اسکنر اثر انگشتی نخواهد داشت اما بنیامین جسکین می گوید این طور نیست و آیفون 8 اسکنر اثر انگشت خواهد داشت زیرا اپل به این گزینه برای ایجاد امنیت در Apple Pay نیاز دارد. برخی منابع اعلام کرده اند اپل تنها از تشخیص چهره استفاده خواهد کرد، با این حال نمی توان پذیرفت شرکت رویه کار Apple Pay را در آیفون 8 کاملاً تغییر دهد.

    طبق اطلاعات رسمی آیفون 8 مجهز به یک صفحه نمایش OLED خواهد بود. این اولین باری است که یک آیفون با این نوع صفحه نمایش عرضه می شود. همچنین در این گوشی از پردازنده جدید Apple A11 استفاده شده که گرافیک و عملکرد پیشرفته تری را در مقایسه با گوشی های موجود ارائه می دهد.
    گوشی آیفون 8 مجهز به یک باطری L شکل خواهد بود که در مقایسه با آیفون پیشین از عمر طولانی تری برخوردار است. علاوه بر این گوشی، اپل قصد دارد از دو گوشی دیگر نیز رونمایی کند. این گوشی ها با نام های آیفون 7S و 7S Plus مجهز به صفحه نمایش LCD خواهند بود.
    انتظار می رود گوشی جدید آیفون 8 در شهریور ماه برای فروش عرضه شود. شایعات حاکی از این هستند که ممکن است اپل این گوشی را در رویدادی در تاریخ پانزده شهریور ماه معرفی کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر