آیفونX ارزان قیمت در راه است؟

عصر کالا- کمپانی اپل براساس افشای برخی منابع خبری چینی در نظر دارد تا در محصولات تولیدی بعدی خود از تکنولوژیهای به‌کار رفته در آیفون X استفاده و قیمت فروش آنها را کمتر کند.

آیفونX ارزان قیمت در راه است؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از تسنیم، ورود جدیدترین آیفون به بازار عرضه ظاهرا امید کمپانی اپل را هم از موفقیت آیفون8 در بازارهای جهانی ناامید کرده است کمااینکه استقبال از این مدل نیز بسیار کم بود.

    در حالیکه علاقمندان به این برند گوشی، علی‌رغم رویه سابق نسبت به عرضه آیفون جدید چندان میلی نشان ندادند و ترجیح دادند منتظر عرضه آیفونX بنشینند، قرار شده است ظاهرا تولید این گوشی هوشمند به نصف کاهش یابد.

    برخی رسانه‌های چینی گفته‌اند که این کمپانی امریکایی میزان سفارش تولید آیفونهای 8 و 8پلاس را برای ماه‌های نوامبر و دسامبر تا 50 درصد کاهش داده است.

    در حالیکه با چنین رویه‌ای مواجه هستیم و اغلب کاربران منتظر عرضه آیفونX هستند، برخی رسانه‌های چینی از احتمال به‌کارگیری برخی فناوریهای گوشی آیفونX در نمونه‌های بعدی تولیدات این برند داده است.

    براساس ادعای منابع خبری چین، با توجه به اینکه اپل نسبت به کاهش سهم خود در بازار این کشور نگران است تصمیم گرفته تا آخرین تکنولوژیهای خود را در نمونه‌های بعدی تولیدات آیفون نیز لحاظ و محصولات را با قیمت کمتری ارائه کند.

    گفته شده این گوشیها با اسامی رمز Hangzhou و Lisbon تولید خواهند شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر