اطلاعات جدیدی از گوشی‌های ۲۰۱۸ شرکت اپل فاش شد

عصر کالا- Ming-Chi Kuo یکی از تحلیل‌گران محصولات اپل اخیرا اطلاعات تازه ای از گوشی های ۲۰۱۸ اپل فاش کرده است.

اطلاعات جدیدی از گوشی‌های ۲۰۱۸ شرکت اپل فاش شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت اپل این اواخر سال‌های پرفراز و نشیبی را پشت سر می‌گذارد. در ابتدا گوشی‌های نسل 7 آیفون توانستند فروش خوبی کسب کنند، تا حدی که جزو پرفروش‌ترین محصولات شرکت اپل قرار گرفتند.

    سپس عرضه سری 8 ایفون را داشتیم که نسبت به نسل 7 افت بسیاری به لحاظ فروش داشت. هرچند عده ای دلیل فروش کم آیفون 8 را عرضه نزدیک آن به آیفون X می‌دانند، اما به هر حال گوشی آیفون X فروش بسیار خوبی کسب کرد و بین کاربران این شرکت بسیار محبوب شد.

    در همین رابطه Ming-Chi Kuo یکی از صاحب‌نظران گوشی‌های هوشمند و معروف‌ترین فاش‌کننده اطلاعات داخلی اپل، اخیرا صفحه خود را به روزرسانی کرده و جزئیات جدیدی از گوشی‌های 2018 شرکت اپل ارائه داده است.

    اطلاعات جدیدی از گوشی‌های 2018 شرکت اپل فاش شددر بین سه گوشی هوشمندی که اپل قرار است در سال 2018 عرضه کند، سه صفحه نمایش 6.5 ، 6.1 و 5.8 اینچی وجود دارد. گوشی مجهز به صفحه نمایش 6.1 اینچی از نوع LCD بوده ،نسبت به دو نسخه دیگر قیمت ارزان‌تری داشته و دارای باتری 2900 میلی ‌آپری است.این نسخه احتمالا در ماه سپتامبر 2018 ( شهریورماه ) عرضه خواهد شد.

    دو گوشی دیگر که نسل بعدی آیفون X خواهند بود، مجهز به صفحه نمایش OLED و باتری 2700 و 3300 میلی‌آمپری خواهند بود. این در حالی است که نسخه فعلی آیفون X مجهز به باتری 2716 میلی‌آمپری است.

    گفتنی است؛ اپل همه فناوری‌های آیفون X از قبیل Touch ID، FaceID و قاب شیشه ای را بر روی گوشی های 2018 خود پیاده‌سازی خواهد کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر