آیفون های سال ۲۰۱۸ با باتری های قوی تر عرضه می شوند

عصر کالا- با نزدیک شدن به آغاز سال ۲۰۱۸ میلادی گمانه زنی ها در مورد امکانات و ویژگی های گوشی های آیفون عرضه شده در این سال افزایش یافت.

آیفون های سال ۲۰۱۸ با باتری های قوی تر عرضه می شوند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، آیفون ایکس با نمایشگر OLED، قابلیت تایید هویت بیومتریک، دوربین قدرتمندتر و غیره کم و بیش مورد توجه قرار گرفته است و اپل برای اطمینان از جلب رضایت مداوم کاربران در سال 2018 کار دشواری پیش رو دارد.

    البته اپل در همه این سال ها نتوانسته باتری آیفون را به گونه ای طراحی و تولید کند که رضایت اکثر کاربران جلب شود و ظاهرا در سال 2018 قصد دارد بر روی این مساله متمرکز شود.

    منابع مطلع می گویند در مدل های جدید آیفون که در سال 2018 عرضه می شوند از باتری های تکامل یافته ای استفاده می شود که ظرفیت ذخیره سازی انرژی در آنها 10 درصد بیشتر از باتری های مورد استفاده در گوشی های آیفون ایکس است.

    اگر چه 10 درصد رقم قابل توجهی به نظر نمی رسد، اما همین میزان افزایش شارژ باعث خواهد شد تا یک الی دو ساعت به میزان عمر باتری گوشی آیفون ایکس افزوده شود.

    گفته می شود اپل در سال 2018 سه مدل تازه از گوشی آیفون را عرضه می کند. دو مدل از این آیفون ها دارای نمایشگرهای 5.8 و 6.6 اینچی بوده و از نوع OLED هستند. اما مدل دیگر این گوشی با نمایشگر 6.1 اینچی از نوع ال سی دی خواهد بود. این مدل قیمت کمتری نیز خواهد داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر