پسر چینی آیفون مادرش را برای ۴۷ سال قفل کرد

عصر کالا- یک پسربچه چینی در شهر شانگهای دسترسی مادرش به گوشی آیفون خود را به مدت ۴۷ سال ناممکن کرد. او با وارد کردن مکرر کلمه عبور اشتباه عملا آیفون مادرش را برای همیشه از کار انداخته است.

پسر چینی آیفون مادرش را برای ۴۷ سال قفل کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، این ماجرا در ماه ژانویه اتفاق افتاده است. مادر این بچه گوشی آیفون خود را به کودک دوساله اش داده بود تا او چند ویدئوی آموزشی را به طور آنلاین مشاهده کند.

    این مادر بارها این کار را انجام داده بود و یک روز پس از چک کردن گوشی خود و تلاش برای ورود به آن متوجه شد که آیفون وی برای مدت 25 میلیون دقیقه قفل شده است. زیرا فرزندش بارها کلیدهای مختلف را برای رمزگشایی از گوشی فشار داده بود و آن را از کار انداخته بود.

    برای حل این مشکل تنها دو راه حل وجود دارد. یا این مادر چینی باید 47 سال در انتظار بازشدن قفل گوشی خود باقی بماند یا تمامی فایل های مورد نظر برای استفاده از گوشی را از نو نصب کرده و آن را راه اندازی کند. البته نتیجه این کار پاک شدن تمامی اطلاعات تلفن همراه خواهد بود.

    این مادر چینی از حدود دو ماه قبل منتظر است تا بتواند با وارد کردن رمز گوشی وارد آن شود، اما هنوز هیچ نشانه ای از امکان حل این مشکل وجود ندارد و به نظر می رسد وی چاره ای جز پاک کردن همه فایل ها و راه اندازی مجدد گوشی خود را ندارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر