مشکل سیستم شناسایی چهره آیفون ۱۰ در جریان معرفی این قابلیت

عصر کالا- اپل در جریان کنفرانس خود از سیستم تشخیص چهره موسوم به Face ID به عنوان جایگزین سنسور اثر انگشت رونمایی کرد؛ هر چند این سیستم در زمان معرفی به مشکل برخورد.

مشکل سیستم شناسایی چهره آیفون ۱۰ در جریان معرفی این قابلیت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زومیت، ساعاتی پیش اپل در جریان رونمایی از آیفون 10 قابلیت جدید این گوشی را با نام Face ID معرفی کرد. سیستم تشخیص چهره موسوم به Face ID با سنسور اثر انگشتی که دیگر خبری از آن در آیفون 10 نیست، جایگزین شده است. نکته اینجا است که سیستم مورد نظر در هنگام نمایش روی سن به درستی کار نکرد و همین موضوع کرگ فدریگی را بر آن داشت که آیفون دیگری را مورد استفاده قرار دهد. پس از آنکه فدریگی اقدام به استفاده از سیستم تشخیص چهره آیفون 10 کرد، این سیستم به مشکل برخورد و آیفون به سرعت صفحه‌ی مربوط به وارد کردن رمز عبور برای ورود به آیفون را نشان داد. فدریگی به سرعت آیفون دیگری در دست گرفت و با استفاده از آن، عملکرد سیستم تشخیص چهره را نمایش داد.

    باید به انتظار بنشینیم و ببینیم  آیا سیستم تشخیص چهره Face ID آیفون به اندازه‌ی سنسور اثر انگشتی که این کمپانی آن را به ترندی در دنیای گوشی‌های هوشمند تبدیل کرد، ساده و پرکاربرد خواهد بود یا خیر؟

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر