اپل: احتمال ایجاد هاله روی صفحه نمایش آیفون X وجود دارد

عصر کالا- اپل اعلام کرد که احتمال ایجاد هاله روی صفحه‌ی نمایش اولد آیفون X وجود دارد و کاربران نباید نگران باشند.

اپل: احتمال ایجاد هاله روی صفحه نمایش آیفون X وجود دارد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زومیت، اپل روز گذشته و بر اساس وعده‌ای که داده بود، نسل جدید گوشی‌ هوشمندش را که بیش از یک ماه پیش رونمایی شد، راهی بازار کرد و هم‌زمان پیش‌خریدکنندگان این گوشی نیز آیفون X را دریافت کردند. آیفون ایکس را باید اولین گوشی هوشمند اپل خواند که از وجود صفحه‌ی نمایش اولد بهره می‌برد. اپل این صفحه‌ی نمایش را سوپر رتینا می‌خواند.

    اپل پس از عرضه‌ی آیفون ایکس، اعلام کرد که احتمالا کاربران باید در انتظار ایجاد هاله روی نمایشگر باشند؛ چراکه این موضوع یکی از ویژگی‌های صفحه‌های نمایش اولد است. شماری از اولین منتقدانی که آیفون ایکس را در اختیار داشتند نیز این موضوع را به‌عنوان یکی از مواردی که باید به آن توجه داشت در مورد آیفون ایکس مطرح کرده‌اند. اپل مدعی شده است که آیفون ایکس از وجود بهترین نمایشگر اولد موجود در بازار بهره می‌برد و ایجاد هاله می‌تواند در هر شرایطی برای یک نمایشگر اولد رخ دهد.

    پیش از آیفون ایکس، اپل از نمایشگرهای اولد فقط در ساعت هوشمند خود و همچنین تاچ‌بار موجود روی مک‌بوک پرو استفاده کرده بود. اپل برای جلوگیری از ایجاد هاله روی نمایشگر آیفون ایکس، توصیه‌هایی نیز به کاربران ارائه کرده است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به استفاده از روشنایی خودکار نمایشگر، استفاده از بازه‌ی زمانی کوتاه‌تر برای قفل شدن خودکار صفحه‌ی نمایش و همچنین استفاده از آخرین به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری برای افزایش طول عمر صفحه‌ی نمایش استفاده کرد. اپل همچنین پیشنهاد داده است که کاربران تصاویر ثابت را با حداکثر روشنایی به مدت طولانی به نمایش درنیاورند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر