کاهش تولید آیفون ۱۰ واقعیت دارد؟

عصر کالا- بر اساس برخی اخبار اپل قصد دارد در سه ماهه نخست سال جاری میلادی میزان تولید آیفون ۱۰ را به نصف کاهش دهد.

کاهش تولید آیفون ۱۰ واقعیت دارد؟
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، اپل به تازگی به زنجیره تولید بخش آیفون اعلام کرده است که می‌خواهد در سه ماهه نخست سال 2018 میلادی میزان تولید و عرضه گوشی جدید و پرچمدار خود یعنی آیفون 10 را به نصف کاهش داده و در نظر دارد در طول زمستان سال جاری این میزان را به 20 میلیون دستگاه برساند.

    گزارش‌های Nikkei، حاکی از آن است که اپل علی‌رغم پیش‌بینی‌های پرفروش خود از آیفون 10، نتوانست آنقدری که انتظار می‌رفت در فصل تعطیلات سال نو این محصول را به فروش برساند به‌گونه‌ای که میزان فروش آن در مناطقی همچون آمریکا، اروپا و چین که بزرگترین سهم بازار آیفون را به خود اختصاص داده‌اند، بسیار کمتر از آن چیزی که برآورد شده بود، رقم خورد.

    تحلیلگران بسیاری قیمت بالای این محصول جدید را علت استقبال کمتر از حد انتظار کاربران در جهان می‌دانند.

    در این گزارش همچنین به میزان تولید سایر آیفون‌های اپل نیز اشاره شده است. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، اپل در طول زمستان سال جاری میلادی 2018 تنها 30 میلیون دستگاه آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون 7 تولید و به بازار عرضه خواهد کرد.

    پس از انتشار این گزارش‌ها، هنوز شرکت اپل واکنش و پاسخی نسبت به این اظهارات و آمار و ارقام نشان نداده است بنابراین هنوز معلوم نیست که آیا اپل واقعا قصد دارد میزان تولید آیفون 10 را به نصف کاهش دهد یا خیر؟

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر