مشخصات مدل جدید آی‌فون ارزان منتشر شد

عصر کالا- گزارش‌های جدید حاکی از آن است که شرکت اپل مدل جدید گوشی هوشمند ارزان خود را با نام «آی‌فون اس‌ای ۲» آماده کرده است تا جایگزین مدل قبلی یعنی «آی‌فون اس‌ای» شود.

مشخصات مدل جدید آی‌فون ارزان منتشر شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از موبنا، این گوشی هوشمند در قسمت پشت بدنه یک لایه شیشه‌ای دارد تا ظاهر زیباتری داشته باشد و همچنین قادر است به صورت بی‌سیم هم شارژ شود. قابلیت مذکور به کاربران امکان می‌دهد تا با پرداخت هزینه کمتر، تمام قابلیت‌های یکی از سه مدل گوشی هوشمندی که سال 2017 وارد بازار شد را در اختیار داشته باشند و پشت بدنه گوشی آنها شیشه‌ای باشد.در شبکه اجتماعی چینی «وِیبو» همچنین اعلام شد که شرکت اپل طراحی نهایی «آی‌فون اس‌ای 2» را به اتمام رسانده است. عکس‌های منتشر شده هم نشان می‌دهد که اپل حق امتیازی را در مورد این محصول به ثبت رسانده که بخش پشت بدنه دستگاه شیشه‌ای است. زیرا پشت بدنه فلزی باعث بروز اختلال در شارژ بی‌سیم می‌شود و به همین خاطر اپل از لایه شیشه‌ای استفاده کرده است.

    بر اساس آخرین شایعات منتشر شده، این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی 4 یا 2/ 4 اینچی دارد که به تراشه A اپل مجهز شده است که این تراشه در گوشی هوشمند «آی‌فون 7» مورد استفاده قرار می‌گیرد و چهار هسته پردازشگر را شامل می‌شود.این گوشی هوشمند دو مدل مجزا دارد که یکی از آنها حافظه 32 گیگابایتی و دیگری حافظه داخلی 128 گیگابایتی را شامل می‌شود. باتری این گوشی ارزان 1700 میلی‌آمپری است و اپل برای آن رم 2 گیگابایتی در نظر گرفته است. دوربین اصلی و سلفی دستگاه نیز به ترتیب حسگرهای 12 و 5 مگاپیکسلی را شامل می‌شوند و سیستم‌عامل iOS 11.x هم روی آن نصب شده است.گوشی هوشمند «آی‌فون اس‌ای 2» اپل با قیمت پایه 400 دلار وارد بازار می‌شود و پیش‌بینی شده است که شرکت سازنده در نیمه نخست سال‌جاری میلادی آن را وارد بازار کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر