درآمد هنگفت سامسونگ از آیفون ۱۰!

عصر کالا- منابع آگاه اعلام کرده‌اند که سامسونگ دیسپلی قصد دارد در سال آینده میلادی حدود ۲۰۰ میلیون واحد پنل اولد برای آیفون ۱۰ اپل تولید کند.

درآمد هنگفت سامسونگ از آیفون ۱۰!
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، به نقل از وب سایت سام موبایل، گوشی جدید و پرچمدار آیفون 10(آیفون ایکس) تنها گوشی شرکت اپل به شمار می رود که از صفحه نمایش و پنل اولد بهره می برد و از آنجا که تولید پنل های اولد در انحصار شرکت کره ای سامسونگ است، اپل ناچار شده است که با شرکت رقیب خود همکاری کند تا سامسونگ دیسپلی صفحه نمایش با پنل های اولد مخصوص آیفون 10 را برای شرکت آمریکایی اپل تولید کند.
    طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، سامسونگ دیسپلی قصد دارد در سال آینده 2018 میلادی حدود 200 میلیون واحد پنل اولد انعطاف پذیر برای پرچمدار اپل تامین و تولید کند و این بدانمعناست که اپل باید نزدیک به 22 میلیارد دلار در قبال تولید و تامین پنل های اولد مورد نیاز خود به رقیب خود، سامسونگ، بدهد و هزینه کند.
    در صورتی که سامسونگ دیسپلی حدود 180 الی 200 میلیون واحد پنل اولد برای آیفون 10 اپل تولید کند، می توان انتظار داشت که این شرکت کره ای درآمد هنگفتی نزدیک به 19.8 الی 22 میلیارد دلاری را کسب خواهد کرد.
    طبق همین گزارش ها، پیش بینی می شود سامسونگ دیسپلی در سال آینده میلادی چهار برابر بیشتر از سال جاری برای اپل پنل های اولد تولید خواهد کرد چراکه امسال، اپل 50 میلیون واحد پنل اولد به سامسونگ سفارش داده بود.
    اپل از آنجا که عرضه و تقاضای گوشی جدید و پرچمدار آیفون 10  در سال آینده میلادی با افزایش بیشتری مواجه خواهد شد، طبیعتا به تعداد بیشتری  پنل اولد احتیاج خواهد داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر