گلایه کاربران آیفون ۱۰ از شکستگی پوشش لنز دوربین

عصر کالا- بسیاری از کاربران گوشی هوشمند آیفون ۱۰ از وجود شکستگی بدون علت در بخش پوشش لنز دوربین گلایه دارند.

گلایه کاربران آیفون ۱۰ از شکستگی پوشش لنز دوربین
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا, گوشی هوشمند آیفون 10 یکی از آن موبایل‌هایی است که سر و صداهای بسیاری را از روز نخست معرفی و عرضه به پا کرد به گونه‌ای که این گوشی میزبان استقبال و البته گلایه‌های بسیاری از کاربرانش بوده است.

    بسیاری از کاربران تاکنون شکایت‌های زیادی را درباره ویژگی و قابلیت‌های فیزیکی و نرم‌افزاری آیفون 10 در فضای مجازی منتشر کرده و به گوش شرکت سازنده یعنی اپل رسانیده‌اند.

    حالا به تازگی کاربران آیفون 10 از بروز یک مشکل جدید و کمی عجیب خبر داده‌اند؛ بر اساس اظهارات این دسته از کاربران، شیشه کاور یا پوشش لنز دوربین آیفون 10 بدون هیچ علت خاصی دچار ترک و شکستگی می‌شود.

    به گفته آنها، بسیاری از این گوشی‌ها حتی دارای قاب محافظ نیز بوده‌اند و حتی اصلا با زمین یا اجسام سخت برخوردی نداشته‌اند. بنابراین آنها بر این باورند که ترک و شکستگی پوشش لنز دوربین گوشی‌شان کاملا بی‌علت و بی‌دلیل بوده است. 

    تحلیلگران و کارشناسان فعال در حوزه فناوری معتقدند که این مساله تبدیل به یک معما شده و احتمالا امر دیگری بجز برخورد با جسم سخت، همچون اختلاف دمای ناگهانی و یا انقباض و انبساط موجب شکستگی کاور لنز دوربین گوشی آنها شده است.

    به گفته یک تعمیرکار موبایل، قرار دادن گوشی در هوای سرد خودرو یا منزل، موجب می‌شود که ال سی دی و کریستال مایع گوشی یخ بزند و سپس بشکند.

    هرچند که بسیاری از کاربران در پاسخ به این اظهار نظر، گفته‌اند که هرگز گوشی‌شان در مجاورت با هوای سرد قرار نگرفته است و حقیقتا بی‌دلیل شکسته و ترک برداشته است. اپل در پاسخ به این اظهارات اعلام کرده است که جنس دوربین آیفون را از ساقوت کبود می‌سازد که از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. اما در صورتی که اعلام شکایت از شکستگی کاور لنز دوربین آیفون 10 ادامه یابد، اپل باید وارد عمل شده و برای حل آن چاره‌ای بیندیشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر