وان‌پلاس هم‌زمان با گوگل، اندروید ۱۰ را منتشر می‌کند

عصر کالا- به نظر می‌رسد که شرکت وان‌پلاس قصد دارد اندروید ۱۰، جدیدترین نسخه به‌روزرسانی شده این سیستم‌عامل محبوب موبایلی را هم‌زمان با گوگل منتشر و ارائه کند.

وان‌پلاس هم‌زمان با گوگل، اندروید ۱۰ را منتشر می‌کند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، اندروید 10 که جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل محبوب گوشی‌های هوشمند به شمار می‌رود، مدتهاست که شرکت‌های تولیدکننده موبایل را درگیر خود کرده است تا بعد از انتشار و عرضه عمومی، بلافاصله بتوانند جدیدترین گوشی‌های هوشمند و پرچمدار خود را به آن ارتقا دهند و نسخه آپدیت و به‌روزرسانی اندروید 10 را منتشر کنند.

    حالا با گذشت نیمی از سال 2019 میلادی، به نظر می‌رسد که بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده موبایل در تلاشند تا به منظور عقب نیفتادن از قافله سایر رقبای فعال در بازار، هرچه سریعتر گوشی‌های هوشمند جدید خود را به جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید 10 موسوم به اندروید Q به‌روزرسانی و آپدیت کنند.

    طبق روال همیشگی، گوشی‌های پیکسل 3 و 3 ایکس‌ال و همچنین پیکسل 3 و 3a نخستین گوشی‌هایی خواهند بود که این آپدیت و به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد.

    حالا به تازگی شرکت چینی وان‌پلاس اعلام کرده است که در نظر دارد آپدیت و به روزرسانی اندروید 10 را برای گوشی‌های هوشمند خود هم زمان با ارائه این به‌روزرسانی توسط گوگل به عنوان شرکت توسعه‌دهنده و تولیدکننده گوشی‌های پیکسل منتشر کند تا بدین ترتیب بتواند از سایر رقبای خود سبقت بگیرد.

    گفته می‌شود جدیدترین گوشی‌های پرچمدار این شرکت یعنی وان‌پلاس 7 و 7 پرو قرار است به زودی و هم‌زمان با ارائه و دریافت به روزرسانی اندروید 10، جدیدترین نسخه از این سیستم‌عامل محبوب موبایلی را دریافت کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر