سامسونگ گلکسی C۷ سال ۲۰۱۷ تاییدیه بلوتوث گرفت

عصر کالا- سامسونگ گلکسی C۷ سال ۲۰۱۷ گوشی موبایل جدید این غول کره‌ای محسوب می‌شود که اخیرا تاییدیه بلوتوث خود را از Bluetooth SIG دریافت کرده است.

سامسونگ گلکسی C۷ سال ۲۰۱۷ تاییدیه بلوتوث گرفت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، بر اساس این تاییدیه، گوشی Galaxy C7 2017 دارای شماره مدل SM-C7100 است.
    سامسونگ گلکسی سی 7 معرفی شده در سال 2016، با شماره مدل SM-C7000 شناخته می‌شد و به همین دلیل می‌توان دستگاه دارای شماره مدل SM-C7100 را جانشین مستقیم آن دانست. در کنار این نسخه، دو نسخه دیگر نیز از انجمن Bluetooth SIG تاییدیه بلوتوث گرفته‌اند که به ترتیب دارای شماره مدل SM-C7108 و SM-C710F هستند.

    گلکسی سی 7 سال 2016، یک محصول میان‌رده مجهز به نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی بود که در کنار چیپست اسنپدراگون 625 به کار رفته در آن، 4 گیگابایت حافظه رم نیز دیده می‌شد. داشتن دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی از دیگر مشخصه‌هایی بودند که این گوشی موبایل را تبدیل به یک میان‌رده بسیار قدرتمند می‌کردند. انتظار داریم سامسونگ گلکسی C7 سال 2017 نیز به دنبال مدل پیشین، تبدیل به یکی از قدرتمندترین میان‌رده‌ها در سال جاری میلادی شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر