اطلاعات جدیدی از وان پلاس ۳ منتشر شد

عصر کالا- به تازگی اخبار جدیدی پیرامون پرچم دار بعدی وان پلاس منتشر شده و دوباره این گوشی را به صدر اخبار فناوری در دنیا تبدیل کرده است و ما هم توانسته ایم اطلاعات بیشتری در مورد قیمت، ویژگی ها و عملکرد این پرچم دار به دست آوریم.

اطلاعات جدیدی از وان پلاس ۳ منتشر شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از کلیک، پیش از این مشخصات سخت افزاری این گوشی در سایت GearBest عنوان شده بود و در حال حاضر نیز در وب سایت Geekbuying قرار گرفته است. طبق ادعای Geekbuying این اسمارت فون می توانید به دومین گوشی ارزان قیمت اندروید با پردازنده اسنپ دراگون 835 تبدیل شود.

    همان طور که شرکت های فناوری بالغ می شوند، گاهی اوقات از اشتباهات خود درس گرفته  ویژگی های بهتری را در درون گوشی های خود به کار می برند، حال آن که قیمت گوشی افزایش یابد. این در حالی است که مصرف کنندگان آرزو دارند که تنها ویژگی های گوشی ارتقا یافته و قیمت آن دست خوش تغییر نشود. با این همه، با جزئیاتی که Geekbuying منتشر کرده است، انتظار می رود که وان پلاس 5 قیمتی در حدود 449.99 دلار داشته باشد.

    اگر بخواهیم مقایسه کنیم، وان پلاس 3 با قیمت 399 دلار به فروش می رسید، و این به این معنی است که پرچم دار بعدی وان پلاسبا وجود افزایش قیمت با ارتقاء چشمگیری همراه خواهد بود که مسلما هواداران زیادی هم خواهد داشت. از طرفی پیش بینی می شود همان طور که در سال 2016 از پرچم دار وان پلاس استقبال شد، در سال 2017 هم این اتفاق تکرار شود.

    این گوشی دارای ظاهری فلزی و شیشه ای است، که نه تنها زیبایی شناسی کلی گوشی را ارتقا می دهد، بلکه به این شرکت اجازه می دهد تا به سمبلی برای پشتیبانی و توسعه از شارژ بی سیم تبدیل شود. اگر چه ممکن است که این ویژگی راه زیادی برای رسیدن به تکامل داشته باشد، اما همین ویژگی ها هم از محاسن آن به حساب خواهد آمد. به جز این موارد می تواند به یک پنل AMOLED با رزولوشن QHD و یک باتری با ظرفیت 4 هزار میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. پیش از این شایعه شده بود که وان پلاس 5 بسیار نازک خواهد بود و نمی تواند باتری بزرگی داشته باشد که حالا عکس این ادعا ثابت شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر