دوربین دوگانه وان پلاس ۵ همراه یک رندر رسمی تایید شد

عصر کالا- تصویر تبلیغاتی رسمی از گوشی OnePlus ۵ در توییتر شرکت وان پلاس منتشر شده است. این تصویر، با تایید دوربین دوگانه وان پلاس ۵ ، طراحی آن را نیز لو می‌دهد.

دوربین دوگانه وان پلاس ۵ همراه یک رندر رسمی تایید شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، کمپانی وان پلاس در یک پست توییتری دوربین دوگانه وان پلاس 5 ، پرچمدار آینده خود که تا چندی دیگر معرفی می‌شود را تایید کرده است. این شرکت تصویر هدر حساب خود را به روز کرده و یک تصویر از قاب پشتی وان پلاس 5 را منتشر کرده که طراحی این گوشی را نیز افشا می‌کند.

    دوربین دوگانه وان پلاس 5 به صورت افقی و در سمت چپ گوشی قرار گرفته‌اند که کنار آن‌ها نیز یک فلاش LED دیده می‌شود. خطوط آنتن درست در بالای دوربین قرار گرفته است که از سمت چپ تا انتهای سمت راست کشیده شده است. وان پلاس همچنین اشاره کرده است که طراحی لبه این گوشی متفاوت با سایر محصولات حال حاضر بازار است؛ این حاشیه‌ها در تصویر بالا به خوبی مشخص است. همچنین پرچمدار جدید وان پلاس از یک اسلات هیبریدی میکرو اس دی/سیم کارت در سمت راست خود و بالای کلید پاور برخوردار است. رنگ گوشی داخل رندر مشکی است، بنابراین رنگ Midnight Black که یکی از گزینه‌های محدود گوشی وان پلاس 3 تی بود، یکی از گزینه های اصلی فروش OnePlus 5 خواهد بود.
    کارل پی (Carl Pei) بنیانگذار این شرکت نیز یک پست ویدیویی را در وب سایت خود وان پلاس منتشر کرده است که به عملکرد میکروفون وان پلاس 5 و مقایسه آن با وان پلاس 3 اشاره پرداخته است. این گوشی از میکروفونی با محدوده دینامیکی وسیع برخوردار است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر