تصاویر رندر شده از Vivo X۹s Plus

عصر کالا: Vivoاعلام کرده که دو گوشی X۹s و X۹s Plus را تا آخر هفته رسما عرضه می‌کند. این کمپانی شب گذشته تصاویر رندر شده نسخه بزرگ‌تر را روی وب‌سایتش منتشر کرده است.

تصاویر رندر شده از Vivo X۹s Plus
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲:۰۰
  • تصاویر رندر شده از Vivo X9s Plus
  • تصاویر رندر شده از Vivo X9s Plus
  • تصاویر رندر شده از Vivo X9s Plus

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از جی اس ام ، کمپانی چینی Vivo هفته گذشته تایید کرد که دو گوشی X9s و X9s Plus را در تاریخ 6 ژوئیه (15 تیر) رسما معرفی می‌کند اما شب گذشته تصاویر رندرشده مطبوعاتی نسخه پلاس این گوشی‌ها را در وب‌سایت رسمی‌اش منتشر کرد. گوشی X9s Plus قرار است دوربین سلفی با لنز دوگانه 20 و 5 مگا پیکسلی داشته باشد و در 3 رنگ مشکی مات، صورتی و طلایی عرضه شود.

در این تصاویر شاهد هستیم که گوشی X9s Plus کمی با گوشی‌های X9 و X9 Plus متفاوت است. خطوط آنتن در X9s Plus باز هم خمیدگی پنل پشتی را دنبال می‌کنند و دوربین اصلی در گوشه بالا سمت قرارگرفته که فلش LED آن را همراهی می‌کند.

پنل جلو این گوشی برای نسخه‌های صورتی و طلایی به رنگ سفید طراحی شده و در نسخه مشکی مات هم مشکی است.

قبلا گزارش شده بود که هر دو گوشی X9s و X9s Plus به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 660 مجهز می‌شوند و صفحه‌نمایش X9s Plus، برابر با 5.85 اینچ و نسخه کوچک‌ترش 5.5 اینچی خواهد بود.

کمپانی Vivo اعلام کرده که کاربران در صورت تمایل می‌توانند این گوشی‌ها را پیش‌خرید کنند و اولین نسخه‌ها در روز 8 ژوئیه (17 تیر) برای مشتریان آن ارسال می‌شوند.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
مطالب مرتبط
مطالب مرتبط بیشتر