قابلیت Play Protect گوگل برای دستگاه های اندرویدی منتشر شد

عصر کالا- شرکت هایی مانند گوگل و اپل برای جلوگیری از انتشار برنامه های مخرب در فروشگاه های برنامه ای خود، اقدام های امنیتی مختلفی را انجام داده اند اما گاهی یک بدافزار از طریق فروشگاه های این دو شرکت گسترش می یابد.

قابلیت Play Protect گوگل برای دستگاه های اندرویدی منتشر شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از هم رسان، این مشکل نشان می دهد هیچ سیستمی کامل نیست. البته گوگل در تلاش است تا جایی که ممکن است این موارد امنیتی را بهبود بخشد.
    به تازگی اعلام شده گوگل انتشار قابلیت Play Protect را برای دستگاه های اندرویدی که Google Mobile Services 11 یا نسخه های جدیدتر آن را اجرا می کنند، آغاز کرده است. این قابلیت چند ماه پیش در کنفرانس I/O 2017 معرفی شد و اساساً به ادغام سرویس هاس امنیتی گوگل از جمله Verify Apps، browser protection، anti-theft و … کمک می کند.

    به گفته گوگل، Play Protect پیوسته برای تأمین امنیت دستگاه، داده و برنامه های شما کار می کند. این قابیلت به صورت خودکار دستگاه شما را اسکن می کند و مرتب بهبود می یابد تا اطمینان حاصل کند دستگاه شما دارای جدیدترین موارد امنیتی است. دستگاه شما بی وقفه اسکن می شود بنابراین می توانید از امنیت دستگاه خود اطمینان داشته باشید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر