وان پلاس ۵ رونمایی شد

عصر کالا- وان پلاس از جدیدترین پرچم دار خود رسماً رونمایی کرد. گوشی وان پلاس پنج تقریباً دارای مشخصاتی است که پیش از این در اخبار غیر رسمی شنیده بودیم.

وان پلاس ۵ رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از ابرگیزمو، شرکت وان پلاس در خلال رونمایی از گوشی وان پلاس 5، قیمت، مشخصات و تاریخ عرضه آن را رسماً تأیید کرد. گوشی وان پلاس 5 از آن دسته گوشی هایی است که افراد زیادی منتظر رونمایی آن بودند. به همین دلیل جالب خواهد بود که ببینیم در بازار به چه میزان فروشی دست خواهد یافت.

    گوشی جدید وان پلاس 5 دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ دی با نسبت تصویر 16:9 است و با شیشه گوریلا گلس 5 محافظت می شود. گوشی وان پلاس در ابعاد 152.7 x 74.7 x 7.25 mm دارای 153 گرم وزن است و از آلومینیوم آنودایز ساخته شده است. طراحی این گوشی در مقایسه با مدل های قدیمی خود کمی متفاوت است، گوشی جدید وان پلاس دارای لبه های خمیده است و به طور کلی ظاهر زیباتری دارد.

    از نظر مشخصات فنی این گوشی دارای پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام است و در کنار آن 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی ارائه شده است. شرکت وان پلاس همچنین این گوشی را با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی نیز ارائه می دهد. علاوه براین شرکت وان پلاس حافظه استاندارد سریعتر UFS 2.1 (نسل جدید کارت های حافظه) را نیز به عنوان یکی از گزینه های انتخابی در اختیار مشتریان قرار می دهد.پ

    از دیگر مشخصات گوشی وان پلاس 5 می توان به پورت یو اس بی نوع سی، پشتیبانی از دو سیم کارت نانو و جک هدفون 3.5 میلی متری اشاره کرد. باتری این گوشی 3300 میلی آمپر بر ساعت است و از شارژ سریع Dash Charge پشتیبانی می کند. اسکنر اثر انگشت، بلندگوهایی که در پایین گوشی قرار گرفته اند و سه میکروفن با قابلیت حذف نویز از دیگر ویژگی های این گوشی است. گزینه های اتصال این گوشی شامل وای فای، شبکه LTE، بلوتوث، NFC و GPS است.

    گوشی وان پلاس 5 اولین گوشی شرکت وان پلاس است که مجهز به سیستم دوربین دوگانه شده است. این سیستم دارای یک لنز 16 مگاپیکسلی زاویه باز با گشودگی دیافراگرام f/1.7 به همراه یک لنز 20 مگاپیگسلی تله فوتو با گشودگی دیافراگم f/2.6 است. دوربین سلفی این گوشی نیز 16 مگاپیکسلی و دارای گشودگی دیافراگم f/2.9 است. دوربین اصلی این گوشی قادر است فیلم ها را با کیفیت 4K و با سرعت 30 فریم در ثانیه ضبط کند. در بدنه پشتی این گوشی همچنین یک فلش ال ای دی دو گانه نیز نصب شده است.

    وان پلاس می گوید گوشی مذکور باریکترین گوشی است که تاکنون تولید کرده است و توانسته عمر باتری این گوشی را در مقایسه با OnePlus 3T تا 20 درصد افزایش دهد.
    گوشی وان پلاس 5 از تاریخ 6 تیر در رنگ های مشکی و خاکستری به فروش خواهد رسید. نسخه 6 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه داخلی این گوشی به قیمت 479 دلار و نسخه 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه با برچسب قیمت 539 دلار در بازار عرضه می گردد.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر