عامل اصلی تاخیر در عرضه گلکسی C۱۰

عصر کالا- بر اساس گزارش یک منبع آگاه در صنعت، سامسونگ بخش عظیمی از نیروی کار خود که در فرآیند توسعه موبایل میان رده گلکسی C۱۰ فعالیت می کردند را به بخش تولید گلکسی نوت ۸ منتقل کرده که موجب تاخیر در عرضه C۱۰ خواهد شد.

عامل اصلی تاخیر در عرضه گلکسی C۱۰
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجیاتو ، گلکسی C10 احتمالاً از چیپست اسنپدراگون 660 در کنار رَم 6 گیگابایتی بهره می برد. منبع مذکور همچنین به برخی از مشخصات گلکسی C10 اشاره کرده که استفاده از چیپست جدید اسنپدراگون 660 و همچنین رَم 6 گیگابایتی (مانند گلکسی C9 Pro) از آن جمله اند. طبق اطلاعات موجود، موبایل مذکور از نظر کیفی در حد و اندازه های پرچمداران بازار بوده و سامسونگ بنا به تعریف محصول، فقط در بعضی موارد مانند رزولوشن تصویر و قدرت پردازنده محدودیت هایی را اعمال خواهد کرد.

    علاوه بر اطلاعات فوق و بنا بر شایعات، C10 از یک دکمه فیزیکی مخصوص دستیار صوتی بیکسبی (همانند آنچه در گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس وجود دارد) نیز بهره برده و به یک ماژول دوربین دوگانه مجهز خواهد شد.

    گفتنی است بر اساس اخبار گذشته، قرار بود گلکسی سی 10 نخستین موبایل سامسونگ با دوربین دوگانه باشد که حالا با انتشار خبر تاخیر در عرضه آن، به احتمال زیاد گلکسی نوت 8 لقب مذکور را به خود اختصاص خواهد داد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر