تجربه دوربین دوگانه با قیمتی مناسب؛

گوشی زد تی ای اسمال فرش ۵ معرفی شد

عصر کالا- زد تی ای اسمال فرش ۵ (ZTE Small Fresh ۵) ، جدیدترین گوشی ارزان قیمت ZTE مجهز به دوربین دوگانه، پردازنده اسنپدراگون ۴۲۵، اندروید نوقا و قیمت پایه زیر ۲۰۰ دلار است. در ادامه بیشتر با این گوشی آشنا خواهیم شد.

گوشی زد تی ای اسمال فرش ۵ معرفی شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، دیگر همه می‌دانند گوشی هایی با دوربین دوگانه اینک به یکی از استانداردهای بازار موبایل در سال جدید میلادی تبدیل شده‌اند. شش ماه از آغاز سال 2017 گذشته است و حالا ده‌ها گوشی با چنین ترکیب دوربینی وارد بازار شده‌اند. حال نوبت به زد تی ای است تا یک گوشی دو دوربینه دیگر را نیز آماده‌ی ورود به بازار کند. این کمپانی به تازگی از گوشی زد تی ای اسمال فرش 5 رونمایی کرده است که مجهز به دو لنز جذاب بر روی قاب پشتی فلزی خود بوده و در چهار رنگ مختلف به فروش خواهد رسید.

    این گوشی از چیست میان رده‌ای اسنپدراگون 425 همراه با پردازنده‌ای 4 هسته‌ای قدرت می‌گیرد. یک نمایشگر 5 اینچی با وضوح حداقلی HD نیز بر روی قاب جلویی است تا از همین ابتدای کار متوجه حضور یک گوشی ارزان قیمت دو دوربینه دیگر در بازار باشیم. همچنین یک اسکنر اثر انگشت نیز بر روی قاب پشتی گوشی ارزان قیمت جدید زد تی ای نقش بسته است. بر روی این قاب علاوه بر اسکنر، قاب پشتی میزبان یک دوربین دوگانه با یک فلاش است که در بین آن‌ها قرار گرفته است. دوربین اصلی از یک سنسور 13 مگاپیکسلی برخوردار است که یک سنسور 2 مگاپیکسلی نیز برای ثبت اطلاعات عمیق‌تر و به ارمغان آوردن افکت بوکه در کنار آن قرار گرفته است. دوربین سلفی نیز در زد تی ای اسمال فرش 5 حاوی یک سنسور 5 مگاپیکسلی است.
    طعم اندروید نوقا را با یک گوشی ارزان قیمت بچشید

    در راس بخش نرم افزاری Small Fresh 5 ، رابط کاربری MiFavor Ui مبتنی بر اندروید 7.1 نوقا قرار دارد و یک باتری 2500 میلی‌آمپر ساعتی نیز قدرتبخش گوشی شماست. شما همچنین یک اسلات کارت میکرو اس دی را نیز در اختیار دارید تا حافظه داخلی را تا 128 گیگابایت ارتقا دهید. بدنه تماما فلزی است و یکی از جذابترین قابلیت های زد تی ای اسمال فرش 5 ، عرضه آن در رنگ‌های متنوع خاکستری تیره، طلایی، آبی و سبز است.
    قیمت زد تی ای اسمال فرش 5

    در انتها لازم به ذکر است که فرش 5 را می‌توانید در دو نسخه متفاوت خریداری کنید: یک نسخه ارزان قیمت مجهز به رم 3 گیگابایتی – حافظه 16 گیگابایتی با قیمت 146 دلار و یک نسخه مجهز به رم 4 گیگابایتی – حافظه 32 گیگابایتی و قیمت 204 دلار.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر