آپدیت اندروید O برای وان پلاس ۳ و وان پلاس ۳ تی تا انتهای سال منتشر می‌شود

عصر کالا- وان پلاس اعلام کرد آپدیت اندروید O برای وان پلاس ۳ و وان پلاس ۳ تی را تا انتهای سال ۲۰۱۷ عرضه می‌کند. از هم اکنون، رفته رفته در جریان نام دستگاه‌های که اندروید ۸ را دریافت می‌کنند قرار خواهیم گرفت.

آپدیت اندروید O برای وان پلاس ۳ و وان پلاس ۳ تی تا انتهای سال منتشر می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، ماه گذشته، مدیر عامل شرکت وان پلاس اعلام کرد وان پلاس 3 و وان پلاس 3 تی که هر دو در سال 2016 عرضه شده‌اند، اندروید O را دریافت خواهند کرد. در این زمان هیچ تاریخ مشخصی اعلام نشد، اما اکنون کاربران این دو گوشی موبایل می‌دانند به روزرسانی اندروید O برای وان پلاس 3 تی و پرچمدار قبلی آن تا ابتدای سال جاری میلادی عرضه خواهد شد.
    در جریان یک جلسه پرسش و پاسخ که روز گذشته در Reddit برگزار شد، یکی از کارمندان این گوشی‌ساز چینی اعلام کرد هر دو گوشی موبایل وان پلاس عرضه شده در سال 2016، جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید را تا رسیدن به انتهای سال جاری دریافت خواهند کرد.

    البته، وان پلاس تا پیش از عرضه اندروید O قادر به انجام هیچ‌ کاری نخواهد بود، چرا که نام این سیستم عامل نیز هنوز به صورت دقیق مشخص نیست و تا امروز تنها حرف اول آن را می‌دانیم. همچنین در حال حاضر می‌دانیم این اندروید 8.0 بوده و تا اواخر تابستان سال جاری، برای برخی از دستگاه‌ها عرضه خواهد شد. بدون شک، همانند همیشه دستگاه‌های ساخته شده تحت نظر گوگل همچون گوشی های موبایل و تبلت‌ های نکسوس و دو گوشی موبایل گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس ال در اولویت دریافت این به‌روزرسانی قرار دارند.
    البته در حال حاضر نیز برخی از توسعه‌دهندگان منتخب می‌توانند این سیستم عامل را بر روی دستگاه‌های یاد شده نصب کنند. انتشار خبر عرضه آپدیت اندروید O برای وان پلاس 3 و وان پلاس 3 تی تا پیش از سال جاری از هم‌اکنون، مجددا مزیت خرید گوشی موبایل از برندهایی همچون وان پلاس را نشان می‌دهد. این شرکت در هر سال دو یا سه محصول معرفی می‌کند که تمامی آن‌ها جزو بالا رده‌ترین محصولات هستند.

    با توجه به تعداد کم دستگاه‌های عرضه شده، شرکت بهتر می‌تواند به کاربران آن‌ها خدمات نرم افزاری ارائه کند و برای توسعه سیستم عامل آن‌ها، زمان کافی در اختیار دارد. در این جلسه پرسش و پاسخ، نامی از وان پلاس 5 که کمتر از یک ماه از عرضه آن می‌گذرد آورده نشد، اما انتظار داریم این دستگاه نیز تا پیش از انتهای سال 2017 اندروید O را دریافت کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر