گوشی بدون حاشیه شارپ در تصویری جدید خودنمایی کرد

عصر کالا- گوشی بدون حاشیه شارپ به زودی معرفی خواهد شد.

گوشی بدون حاشیه شارپ در تصویری جدید خودنمایی کرد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، این کمپانی قصد دارد تا با برگزاری رویدادی در تاریخ 17 جولای (26 تیرماه) از گوشی هوشمند جدید خود رونمایی کند.
    تا زمان پرده برداری از اسمارت فون جدید شارپ تنها 4 روز باقی مانده است، اما امروز تصویری در فضای مجازی منتشر شد که گفته می‌‌شود به این دستگاه تعلق دارد. در عکسی که از این دستگاه به بیرون درز کرده است یک موضوع به شدت جلب توجه می‌کند. این تصویر به طرز عجیبی با تیزر تبلیغاتی که از گوشی اسنشیال فون (محصول جدید بنیانگذار اندروید، اندی روبین) دیده شده بود، مطابقت دارد.
    البته نحوه طراحی گوشی بدون حاشیه شارپ تا حدودی با اسنشیال فون اندی روبین متفاوت است. به نظر می‌رسد که دوربین جلویی این دستگاه به واسطه برشی که در قسمت وسط بالای پنل جلویی قرار گرفته، خود را از صفحه نمایش آن جدا کرده است. به گفته منبع منتشر کننده این عکس، به احتمال بسیار زیاد اسکنر اثر انگشت آن نیز در پنل پشتی جای گرفته است.
    گوشی بدون حاشیه شارپ با شماره مدل‌های FS8010 و FS8016 دیده خواهد شد. تنها تفاوت عمده‌ای که بین این دو مدل خودنمایی خواهد کرد مربوط به پردازنده‌های به کار رفته در آنها خواهد بود. گوشی هوشمندی که با شماره سریال FS8016 عرضه می‌شود با پردازنده اسنپدراگون 660 کوالکام طراحی شده و مدل FS8010 به اسنپدراگون 830 مجهز خواهد بود.
    هر دو مدل جدید گوشی شارپ دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن تصویری 1080 در 2048 بوده، دوربین اصلی آن با ترکیب بندی یک دوربین دوگانه با سنسورهای 12 مگاپیکسلی خودنمایی کرده و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در پنل جلویی آنها دیده خواهد شد.
    4 یا 6 گیگابایت حافظه رم از پردازنده این دو گوشی پشتیبانی کرده و سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا مدیریت نرم افزاری آن را بر عهده خواهد داشت. اطلاعات بیشتری از این دستگاه در حال حاضر وجود ندارد، اما مسلما در هفته‌های آتی جزئیات بیشتری منتشر خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر