اطلاعات تازه‌ای از میزو پرو ۷ و میزو پرو ۷ پلاس همراه با قیمت آن‌ها منتشر شد

عصر کالا- اطلاعات تازه‌ای از گوشی‌های میزو پرو ۷ و (Meizu Pro ۷) و میزو پرو ۷ پلاس (Meizu Pro ۷ Plus) همراه با قیمت آن‌ها منتشر شده که در ادامه به این اطلاعات جدید خواهیم پرداخت.

اطلاعات تازه‌ای از میزو پرو ۷ و میزو پرو ۷ پلاس همراه با قیمت آن‌ها منتشر شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، طبق شایعات، میزو پرو 7 قرار است در تاریخ 6 مرداد ماه رسما معرفی شود. همچنین ما می‌دانیم در کنار نسخه اصلی این گوشی، میزو پرو 7 پلاس نیز معرفی خواهد شد. شایعات زیاد و تصاویر زیادی از خانواده جدید گوشی های میزو طی هفته‌های گذشته به بیرون درز پیدا کرده است. در حالی به تاریخ معرفی این گوشی‌ها نزدیک می‌شویم، جفری یانگ معاون ارشد شرکت میزو نیز تصویر پروفایل حساب کاربری ویبو خود را به “Pro 7” تغییر داده است تا از این شایعات اطمینان حاصل کنیم.

    یانگ همچنین تصاویر جدیدی را نیز در حساب ویبو خود منتشر کرده است. پرو 7 از دوربین دوگانه برخوردار خواهد بود، اما مشخص نیست تصاویری که یانگ منتشر کرده با خود گوشی پرو 7 تهیه شده باشد. برخی از این تصاویر شاید به نمایشگر دوم این گوشی اشاره کنند! لازم به ذکر است که این نمایشگر دوم بر روی قاب پشتی گوشی و درست زیر دوربین دوگانه تعبیه شده است. این نمایشگر از ابعاد 2 اینچ برخوردار است و از قابلیت‌های مختلفی نظیر استفاده به عنوان یک منظره یاب برای دوربین دوگانه، نمایشگ نوتیفیکیشن‌ها، اجرای بازی‌ها و حتی کار با گوشی در زمان خاموش بودن آن بهره می‌برد.

    میزو پرو 7 از یک نسخه استاندارد برخوردار است که انتظار می‌رود از یک نمایشگر 5.2 اینچی با وضوح Full HD بهره‌مند باشد. این گوشی با یک چیپست Helio X30 شرکت مدیاتک قدرت می‌گیرد که به پردازنده 8 هسته‌ای مجهز است. میزو پرو 7 می‌تواند با دو مدل رم 6 و 8 گیگابایتی عرضه شود. ماژول دوربین دوگانه تعبیه شده بر روی دو گوشی میزو پرو 7 و میزو پرو 7 پلاس حاوی دو سنسور 12 مگاپیکسلی Sony IMX386 و IMX286 است. دوربین جلو نیز حاوی یک سنسور 16 مگاپیکسلی است. همچنین قیمت دو نسخه گوشی میزو پرو 7 با قیمت 413 دلار و 486 دلار به فروش خواهد رسید.
    میزو پرو 7 پلاس قدرتمندتر از نسخه اصلی پرو 7

    اما میزو پرو 7 پلاس از مشخصات سخت افزاری قدرتمندتری نسبت به مدل اصلی پرو 7 بهره می‌برد. این گوشی از چیپست اگزینوس 8895 کمپانی سامسونگ قدرت خواهد گرفت (که در گوشی های پرچمدار سامسونگ نیز مورد استفاده قرار گرفته است) و حاوی یک نمایشگر 5.7 اینچی با وضوح QHD است. این محصول نیز در چند نسخه مختلف شامل رم 4 گیگ + حافظه 64 گیگ با قیمت 486 دلار، رم 6 گیگ + حافظه 128 گیگ با قیمت 530 دلار و رم 8 گیگ + حافظه 128 گیگ با قیمت 560 دلار به فروش خواهد رسید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر