گوگل فوتوز، فیلم‌های لرزان را قابل تماشا می‌کند

عصر کالا- مدت‌هاست برنامه گوگل فوتوز (Google Photos) در مورد بهبود کیفیت عکس‌هایی که با لرزش گرفته شده‌اند بر سر زبان‌ها افتاده و حالا همین ویژگی برای فیلم‌های موجود در گوشی شما نیز صادق شده است.

گوگل فوتوز، فیلم‌های لرزان را قابل تماشا می‌کند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از  هم رسان ، غول فناوری قصد رونمایی ویژگی تثبیت کننده فیلم‌ها را در برنامه فوتوز دارد. این برنامه از پس آزمایش‌های مربوطه به خوبی برآمده است. برای استفاده از آن، کافی است در حین مشاهده یک فیلم در برنامه فوتوز، به سادگی بر روی آیکون قلم کلیک نمایید. سپس بر روی این ویژگی جدید درست در کنار Rotate ضربه بزنید.

    اگر روند بهبود کیفیت در حال انجام است، یک نوار پیشرفت ظاهر می‌شود تا شما بدانید چقدر دیگر باید صبر کنید. ضمناً فیلم‌های شما به صورت محلی پردازش می‌شوند اما مدت زمان انتظار شما بستگی به حجم فیلم دارد. برای مثال برای پردازش یک فیلم 19 ثانیه‌ای 1,920 × 1,080 بر روی یک گوشی پیکسل، 16 ثانیه AP زمان لازم است. گزینه Stabilize یا همان رفع کننده لرزش‌ها، به محض تکمیل کار از سفید به آبی در می‌آید و شما می‌توانید برای مقایسه حالت قبل و بعد فیلم، آن را خاموش و روشن نمایید.
    متأسفانه هنوز این آخرین به روز رسانی در گوشی‌های اندرویدی و آیفون وارد نشده بنابراین شما می‌توانید برای رفع لرزش برخی از فیلم‌های ASAP به دانلود APK Android Police اقدام کنید و یا اینکه منتظر بمانید تا نسخه 2.13 گوگل فوتوز بر روی گوشی شما نصب شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر