گوگل دیگر از برنامه گوگل درایو پشتیبانی نمی‌کند

عصر کالا- شرکت گوگل اعلام کرده است که از نسخه رایانه و مک برنامه گوگل درایو تنها تا پایان سال جاری میلادی پشتیبانی خواهد کرد.

گوگل دیگر از برنامه گوگل درایو پشتیبانی نمی‌کند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، به نقل از وب سایت theverge، گوگل اعلام کرده است که از نسخه ویندوز رایانه و مک اپلیکیشن گوگل درایو، تنها تا 11 دسامبر سال جاری میلادی 2017پشتیبانی کرده و تا ماه مارس سال 2018 به طور کلی آن را ملغی خواهد کرد.

    آن دسته از کاربرانی که در سیستم عامل ویندوز و یا مک رایانه خود، از برنامه گوگل درایو استفاده می‌کرده‌اند، از ماه اکتبر سال جاری، اعلان ها و نوتیفیکیشن‌هایی مبنی بر اینکه این برنامه به‌زودی ملغی می‌شود را مشاهده خواهند کرد.

    در واقع، سرویس گوگل درایو حذف نخواهد شد و کاربران قادر خواهند بود از طریق وب و اپلیکیشن  گوشی‌های هوشمند به اطلاعات ذخیره شده خود در این سرویس دسترسی پیدا کنند و چیزی که گوگل قصد حذف آن را دارد، اپلیکیشن مخصوص ویندوز رایانه و یا مک این سرویس است.

    گوگل‌درایو Google Drive یک سرویس میزبانی فایل است که توسط گوگل ارائه می‌شود. در این سرویس کاربر می‌تواند اطلاعات خود را در  فضای ابری (cloud) قرار دهد، آنها را به اشتراک بگذارد و اسناد خود را نیز ویرایش کند.

    این سرویس از 24 آوریل 2012 (5 اردیبهشت 1391) در دسترس همگان قرارگرفت  وشامل افزوده‌های گوگل داکس، گوگل شیتس و گوگل اسلایدز به همراه سری برنامه های اداری است که به کاربر توانایی ویرایش انواع فایل‌های ابری گوگل  از جمله اسناد کتبی، صفحه‌گسترده‌ها، اسلایدها، نقاشی ها و غیره را می‌دهد.

    همچنین این سرویس به هر کاربر 15 گیگابایت حافظه اولیه داده و کاربر در صورت نیاز بیشتر می‌تواند با پرداخت مبلغی به صورت ماهیانه، ظرفیت حافظه بیشتری از گوگل درایو را در اختیار داشته باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر