مهندسین گوگل از همین حالا مشغول آزمایش موبایل پیکسل ۲ هستند

عصر کالا- به تازگی شواهدی در فضای مجازی به چشم خورده که نشان می دهد گوگل از همین حالا تست موبایل پیکسل ۲ یا حداقل یکی از موبایل های جدید این خانواده را آغاز کرده است. یکی از مهندسین نرم افزار گوگل به نام David Zeuthen اخیراً در وب سایت پروژه متن باز اندروید و در رابطه با یکی از پروژه ها نوشته است: «بالاخره توانستم این را به صورت دستی روی دیوایس Walleye تست کنم.»

مهندسین گوگل از همین حالا مشغول آزمایش موبایل پیکسل ۲ هستند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر ؛ همانطور که احتمالاً از پیش می دانید، «Walleye» نام رمز یکی از موبایل های جدید پیکسل است و گفته می شود دو موبایل جدید دیگر گوگل با نام های رمز «Muskie» و «Taimen» شناخته می شوند.

    موبایل Walleye مدل کوچکتر موبایل پیکسل 2 بوده و راه مدل استاندارد نخستین پیکسل را دنبال می کند
    گفتنی است اگرچه هنوز ماهیت Taimen مشخص نبوده و صرفاً گفته شده مدلی سوم از سری موبایل های جدید گوگل خواهد بود، اما احتمال دارد که با برندی متفاوت نسبت به برند پیکسل روانه بازار شود. در هر صورت، در شایعات آمده که موبایل Walleye مدل کوچکتر موبایل جدید پیکسل بوده و در واقع، راه مدل استاندارد نخستین گوگل پیکسل را دنبال می کند.

    اگرچه بررسی سخت افزار و نرم افزار موبایل های جدید از سوی کمپانی های تکنولوژی امری چندان عجیب و دور از ذهن نیست، اما اصلی ترین سوال این است که چرا گوگل به این زودی دست به تست دیوایس جدید خود زده؟ با توجه به توسعه پیکسل های جدید و اندروید O، شاید بتوان این احتمال را در نظر داشت که پیکسل های جدید به جای اکتبر، زودتر از موعد مورد انتظار معرفی و عرضه می شوند؛ در غیر این صورت، گوگل به سختی مشغول کنترل کیفیت موبایلش است تا نواقص نخستین پیکسل تکرار نشود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر