هرآنچه باید در مورد پرچمدار بعدی گوگل دانست +عکس

عصر کالا- گوشی هوشمند «پیکسل ۲» نمایشگر بزرگ ۶ اینچی را در خود جا داده است که این نمایشگر مبتنی بر فناوری ای‌ام‌او‌ال‌ای‌دی در شرکت ال‌جی ساخته شده است و گوگل برای ساخت نمایشگر مذکور بیش از ۹۰۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرده است.

هرآنچه باید در مورد پرچمدار بعدی گوگل دانست +عکس
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از اقتصادآنلاین، شرکت گوگل سال گذشته سری گوشی‌های نکسوز را برای همیشه کنار گذاشت و در عوض برند جدیدی را با نام «پیکسل» معرفی کرد. کاربران جهانی هم‌اکنون در انتظار «پیکسل 2» به سر می‌برند که قابلیت‌های داخلی و کیفیت دوربین آن افزایش یافته است و پیش‌بینی می‌شود این محصول همزمان با ورود سیستم عامل «اندروید اُو» وارد بازار شود.

    از زمانی که دو گوشی هوشمند «پیکسل» و «پیکسل اکس‌ال» وارد بازار شدند، گوشی‌های به‌روز شده «ال‌جی جی6» و «گلکسی اس8 سامسونگ» به دست کاربران جهانی رسیدند که نمایشگرهای باکیفیت داشتند. بنابراین از هم‌اکنون می‌توان پیش‌بینی کرد که گوگل گوشی هوشمند جدید خود را برای رقابت با پرچمداران دیگر شرکت‌ها به نمایشگر قابل قبول مجهز می‌کند و «پیکسل 2» پیشرفته و پرقدرت وارد عرصه رقابتی می‌شود.

    منابع آگاه می‌گویند گوشی هوشمند «پیکسل 2» نمایشگر بزرگ 6 اینچی را در خود جا داده است که این نمایشگر مبتنی بر فناوری ای‌ام‌او‌ال‌ای‌دی در شرکت ال‌جی ساخته شده است و گوگل برای ساخت نمایشگر مذکور بیش از 900 میلیون دلار در شرکت «ال‌جی دیسپلی» سرمایه‌گذاری کرده است.

    شرکت گوگل تصمیم گرفته است جک استاندارد 3.5 میلیمتری مخصوص هدفون را در این گوشی هوشمند حذف کند و این محصول همراه با پردازنده پرقدرت اسنپدراگون 835 و حداقل حافظه داخلی 64 گیگابایت عرضه شود.

    شرکت گوگل این گوشی پیشرفته را به استاندارد IP68 مجهز کرده است که به صورت ضدآب و ضدگرد و غبار عرضه می‌شود و سقوط‌های احتمالی از فاصله کوتاه مشکلی را برای آن ایجاد نمی‌کند.

    گوگل در دوربین دیجیتالی این گوشی هوشمند به سیستم اتوفوکوس توجه ویژه داشته است. این طور که منابع آگاه می‌گویند این گوشی هوشمند برای دوربین دیجیتالی خود یک حسگر تصویربرداری واحد را در اختیار گرفته است و فقط یک لنز تصویربرداری دارد.این گوشی هوشمند در خانواده پرچمداران طبقه‌بندی می‌شود و به همین خاطر میانگین قیمت آن زیاد است. از آنجایی که گوشی هوشمند جدید گوگل در مدل‌ها و اندازه‌های مختلف ساخته می شود، پایه قیمت آن 699 دلار اعلام شده است که البته افزایش میابد.

    این طور که گفته می‌شود، محصولات بعدی گوگل در عرصه گوشی‌های هوشمند «پیکسل 2» و «پیکسل 2 اکس‌ال» نام دارد و گوگل معمولا به صورت مرتبط و متوالی محصولات جدید خود را نامگذاری می‌کند. پیش‌بینی می‌شود این گوشی‌ها ماه اکتبر وارد بازار شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر