پیکسل ۲ به اندروید O مجهز می‌شود

عصر کالا- گوشی‌های پیکسل یکی از موفق‌ترین محصولات گوگل در سال‌های اخیر به حساب می‌آیند. محصولی که به راحتی می‌تواند با گلکسی اس ۷، ال‌جی جی ۵ و Moto Z Force رقابت کند. حالا این شرکت به دنبال ساخت پرچم‌دار جدید خودش برای عرضه در اواخر سال ۲۰۱۷ است.

پیکسل ۲ به اندروید O مجهز می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از آخرین خبر، شایعات می‌گویند که سه مدل پیکسل جدید در سال 2017 راهی بازار می‌شود و از هم اکنون این گوشی‌ها را با اندروید O آزمایش می‌کند. گفته شده که گوشی Pixel 2 با اسم رمز Muskie و Pixel 2 XL هم با اسم رمز Walleye در دست ساخت هستند.

    حالا امروز اطلاعات یک مدل دیگر از این گوشی به بیرون درزکرده که به اندروید O مجهز شده است. این گوشی معرفی شده به تراشه اسنپ‌دراگون 835 مجهز شده که یک پردازنده هشت هسته‌ای را در خودش قرار داده است. امتیاز این گوشی روی حالت تک هسته‌ای 1804 و روی حالت چند هسته‌ای 6248 بوده است.

    دو گوشی پیکسل گوگل در مهر ماه سال گذشته معرفی شدند و انتظار داریم که گوشی‌های جدید هم در مهر ماه امسال ساخته شوند. لازم به ذکر است که پیکسل‌های گوگل از جمله محصولاتی بودند که دوربین بسیار خوبی هم برای آن‌ها در نظر گرفته شده بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر