هوش مصنوعی بالاخره به گوشی‌های گوگل راه یافت!

عصر کالا- به نظر می‌رسد که گوگل دوپلکس در نهایت به گوشی‌های هوشمند پیکسل که به صورت اختصاصی توسط گوگل توسعه داده شده است، قدم خواهد گذاشت.

هوش مصنوعی بالاخره به گوشی‌های گوگل راه یافت!
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ایسنا، گوگل دوپلکس که در جریان رویداد Google I/O 2018 جنجال و سر و صدای بسیار زیادی را به راه انداخته بود، حالا به نظر می‌رسد که به گوشی‌های هوشمند پیکسل که به صورت اختصاصی توسط گوگل توسعه داده شده است، قدم خواهد گذاشت.

    یکی از پر سروصداترین و جنجالی‌ترین فناوری‌های جدیدی که گوگل در کنفرانس توسعه دهندگان و رویداد Google I/O 2018 از آن رونمایی کرد، نسخه آزمایشی گوگل دوپلکس بود. این فناوری که مبتنی بر هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی فوق پیشرفته است، قادر است بسیار شبیه به انسان صحبت کند و همانند یک دستیار صوتی به مخاطبان موردنظر کاربران تماس گرفته و دقیقاً با آنها همانند یک انسان مذاکره کرده و به گفت‌وگو بنشیند. صدای گوگل دوپلکس آنقدر شبیه به انسان بوده و هوشمندانه است که توسط مخاطبان روبات بودن و مصنوعی بودن مکالمات آن، کاملاً غیر قابل تشخیص است.

    بر اساس گزارش وب سایت gsmarena، گوگل حالا به تازگی اعلام کرده است که کاربران گوشی‌های پیکسل از این پس قادر خواهند بود از خدمات، سرویس و قابلیت‌های این فناوری نوین مبتنی بر هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی بهره مند شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر