تحقیقات علمی را با یک برنامه موبایلی پول‌ساز کنید

عصر کالا- گوگل به تازگی برنامه موبایلی موسوم به Opinion Rewards را عرضه کرده که از کاربران می خواهد به ازای پاسخ به سوالات تعدادی پرسشنامه جایزه نقدی دریافت کنند.

تحقیقات علمی را با یک برنامه موبایلی پول‌ساز کنید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از اسین ایج، پاسخ دهندگان به این پرسشنامه ها می توانند به میل خود جوایزشان را انتخاب کنند. برنامه یاد شده قبلا در سنگاپور و ترکیه فعال شده بود و بعد از گذشت یک ماه کاربران هندی هم می توانند از آن استفاده کنند.

    بخش عمده این جوایز در قالب اعتبار خرید از فروشگاه گوگل پلی در دسترس قرار می گیرد و کاربران برای استفاده از خدمات یاد شده باید با حساب کاربریشان وارد محیط پاسخ به پرسشنامه ها شوند. بلافاصله پس از تکمیل پاسخ، دسترسی به اعتبار فروشگاه گوگل پلی ممکن می شود.

    هر کاربر برای تکمیل پرسشنامه ارائه شده به وی تنها 24 ساعت فرصت دارد و در صورت عدم پاسخگویی جایزه ای هم دریافت نمی کند. کاربران این پرسشنامه ها باید برخی اطلاعات کلیدی خود مانند نام و آدرس و برخی موارد مرتبط با ماهیت پرسشنامه را نیز درج نمایند.

    به نظر می رسد عرضه این برنامه روشی جدید برای جمع آوری اطلاعات خصوصی کاربران گوگل و نقض حریم شخصی آنها خواهد بود. زیرا با توجه به سابقه عملکرد گوگل این داده ها برای ارسال آگهی های هدفمند در اختیار شرکت های تبلیغاتی قرار می گیرند. بارگذاری این برنامه از فروشگاه گوگل پلی رایگان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر