باگ کی‌بورد گوگل کلمات را اشتباه تایپ می‌کند

عصر کالا- گفته می‌شود به‌تازگی یک باگ جدید در اپلیکیشن کی‌بورد گوگل یافت شده و بسیاری از کاربران را در تایپ متون موردنظر خود دچار مشکل کرده است.

باگ کی‌بورد گوگل کلمات را اشتباه تایپ می‌کند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، اپلیکیشن کی‌بورد گوگل که جی‌بورد نام دارد و در میان کاربران گوشی‌های هوشمند بویژه سیستم‌عامل اندروید با استقبال بی‌نظیری مواجه شده است، حالا بر اساس شکایت کاربران در فضای مجازی، میزبان یک باگ و مشکل فنی جدید شده است که کاربران را هنگام تایپ متون موردنظرشان با مشکل مواجه می‌کند.

    ویژگی glide-typing که در جی‌بورد به کاربران اجازه می‌دهد بدون بلند کردن انگشتان خود از روی صفحه کلید گوشی، تنها با وصل کردن حروف الفبا و دکمه‌های مختلف برروی صفحه کلید، با سرعت و دقت بالاتری تایپ کنند، حالا با نقص بوجود آمده، موجب شده است که کاربرانی که مداوم از این قابلیت استفاده می‌کردند، کلمات و عبارات موردنظر خود را به اشتباه تایپ کنند.

    این باگ و مشکل فنی به تایید خود شرکت گوگل نیز در آمده و بیان کرده است که به‌زودی درصدد برطرف کردن هرچه زودتر این باگ درخواهد آمد. گوگل از کاربران جی‌بورد درخواست کرده است که فعلا به‌منظور جلوگیری از تایپ اشتباهی، وضعیت کی‌بورد خود را به حالت عادی و نرمال بازگردانند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر