اخبار تازه از گوشی جدید گوگل

عصر کالا- گوگل که با عرضه گوشی های پیکسل ۲ ایکس ال و پیکسل ۲ روزهای خوبی را پشت سر می گذارد، به دنبال عرضه گوشی هوشمند تازه پیکسل ۳ است.

اخبار تازه از گوشی جدید گوگل
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر, گوگل امیدوار است با عرضه این گوشی بتواند با رقبای قدرتمندی همچون سامسونگ و اپل مقابله کند.

    البته در مورد ویژگی های پیکسل 3 گوگل هنوز به طور رسمی اطلاعاتی منتشر نشده، اما ارسال یک توئیت جدید توسط ایوان بلاس که مدتی است اخبار جذاب و صحیحی در مورد گوشی های جدید اندرویدی منتشر می کند اطلاعات تازه ای را در این زمینه در اختیار علاقمندان قرار داده است.

    به گفته این منبع گوگل علاوه بر تولید گوشی پیکسل 3 در اندیشه عرضه گوشی پیکسل ایکس ال و همین طور نسل جدیدی از هدفون های پیکسل هم هست. قرار است این محصولات تازه در تابستان امسال در دسترس باشد. هر چند زمان دقیق عرضه آنها هنوز مشخص نیست.

    با توجه به برگزاری یک نشست اطلاع رسانی توسط گوگل در 4 اکتبر پیش بینی می شود گوگل در همان زمان از پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال رونمایی کند.

    بر اساس اطلاعات موجود این گوشی دارای نمایشگر فراگیر، حسگر اثر انگشت و بلندگوهای استریو است و احتمالا در تولید آن از پردازنده های Snapdragon 845 شرکت کوالکوم استفاده می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر