بوز اولین هدفون بهینه‌شده برای گوگل اسیستنت را معرفی کرد

عصر کالا- کمپانی بوز هدفون جدیدی معرفی کرد که گفته می‌شود اولین هدفون بهینه‌شده برای گوگل اسیستنت است.

بوز اولین هدفون بهینه‌شده برای گوگل اسیستنت را معرفی کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زومیت، گوگل و بوز با همکاری یکدیگر هدفون جدیدی به نام QC35 II معرفی کرده‌اند؛ محصولی که گفته می‌شود اولین هدفونی است که برای گوگل اسیستنت بهینه‌سازی شده است. برای تعامل با دستیار دیجیتال گوگل باید گوشی هوشمند خود را از جیب خارج و این دستیار صوتی را فراخوانی کنید، اما با داشتن هدفون جدید بوز، برای تعامل با گوگل اسیستنت فقط نیاز به فشردن دکمه‌ی مخصوص تعبیه‌شده روی این محصول دارید و پس از آن هدفون شما شروع به صحبت خواهد کرد.

    بوز در رویداد مطبوعاتی خود اعلام کرد که هدفون QC35 II تمام قابلیت‌ها و امکانات مدل اصلی این محصول یعنی QC35 را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به عمر باتری 20 ساعته، قابلیت حذف نویز و کنترلرهای تعبیه‌شده در گوشی سمت راست اشاره کرد. مهم‌ترین تغییر این مدل جدید، اضافه شدن دکمه‌ی اکشن است که فشردن آن باعث می‌شود دستیار دیجیتال گوگل در حالت آماده‌به‌کار قرار گیرد. بوز به تعدادی از کاربردهای گوگل اسیستنت در هدفون جدیدش اشاره کرده است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم؛ پخش موسیقی و لیست پخش، اضافه کردن قرار ملاقات به تقویم گوگل، برقراری یک تماس صوتی و دریافت نوتیفیکیشن‌ پیام‌های متنی، رویدادها و یادآورها. علاوه بر این می‌توانید سؤالات مورد نظر خود را از گوگل اسیستنت بپرسید. به‌عنوان مثال می‌توان با هدفون QC35 II از نتیجه‌ی یک بازی فوتبال آگاه شد یا در مورد وضعیت آب و هوا یا زمان حرکت پروازها سؤالاتی مطرح کرد. از جمله سؤالات دیگری که می‌توانید با هدفون جدید بوز از گوگل اسیستنت بپرسید، آگاه شدن از اخبار مهم و اینکه چه فیلمی در سالن‌های سینماها در حال پخش است.

    اگرچه سخت‌افزار این هدفون جدید نسبت به مدل اولیه‌ی آن تقریبا بدون تغییر بوده؛ اما بوز تنظیمات جدیدی به اپلیکیشن Bose Connect اضافه کرده است که افراد با استفاده از آن می‌توانند میزان حذف نویز را در سه حالت زیاد، کم و خاموش تنظیم کنند. همچنین درصورتی‌که قصد استفاده از دستیار صوتی گوگل اسیستنت ندارید، می‌توانید کارکرد دکمه‌ی اکشن تعبیه‌شده روی این هدفون جدید را تغییر دهید و مثلا از آن برای دسترسی به تنظیمات حذف نویز بهره ببرید.

    گوگل می‌گوید در آینده تعداد بیشتری هدفون‌ بهینه‌شده برای گوگل اسیستنت معرفی خواهد شد؛ اما در حال حاضر بوز تنها گزینه‌‌ی موجود را در این میان عرضه کرده است. هدفون QC35 II از امروز در دو رنگ مشکی و نقره‌ای در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. قیمت در نظر گرفته‌شده برای این محصول 349.95 دلار است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر