گوگل با رو کردن برگ برنده، فروش خود را بالا برد

عصر کالا-فروش بخش موبایل گوگل تحت‌تاثیر عرضه گوشی‌های سری پیکسل۳آ، ۸۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد و افزایش یافته است.

گوگل با رو کردن برگ برنده، فروش خود را بالا برد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ایسنا،  تازه‌ترین آمار و گزارش‌های منتشر شده از میزان فروش گوشی‌های هوشمند در سه ماهه دوم سال 2019 میلادی نشان می‌دهد که از زمان عرضه گوشی‌های سری پیکسل 3a، گوگل شاهد یک رشد و افزایش بی‌سابقه‌ای در میزان فروش محصولاتش در این بازه زمانی بوده است.

    نمودار زیر که توسط موسسه تحقیقاتی کانترپوینت که در حوزه فناوری فعالیت می‌کند، منتشر شده است به خوبی نشان می‌دهد که تغییرات سالانه برندهای گوشی‌های هوشمند در سه ماهه دوم سال جاری میلادی برای شرکت‌هایی نظیر وان‌پلاس، گوگل، آلکاتل، موتورولا و اپل مثبت ارزیابی شده است در حالیکه سامسونگ، ال‌جی و زدتی‌ای نسبت به سال گذشته شاهد تغییر و تحولات منفی بوده‌اند.

    بر اساس گزارش وب سایت extremetech، البته این در حالیست که در سابقه شرکت گوگل، این غول تکنولوژی آمریکایی توجه چندانی به میزان فروش گوشی‌های هوشمند خود نداشته است چراکه به نظر می‌رسد تمرکز گوگل همواره بر روی سرویس‌ها و پلت‌فرم‌های بزرگتر و درآمدزاتری نسبت به بخش موبایل بوده است. اما به طور کلی، عرضه گوشی‌های سری پیکسل 3a موجب شده است که میزان درآمدزایی گوگل از بخش موبایل به میزان 88 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد و افزایش پیدا کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر