احتمال اضافه شدن تبلیغات به گوگل مپس

عصر کالا- مدیرعامل گوگل اعلام کرد که امکان اضافه شدن تبلیغات به گوگل مپس وجود دارد و کاربران و شرکت‌ها می‌توانند از این قابلیت به خوبی بهره‌مند گردند.

احتمال اضافه شدن تبلیغات به گوگل مپس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰:۰۰

    "گوگل مپس" در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های گوگل است و البته دلایل بسیار زیادی برای این محبوبیت وجود دارد. بسیاری از کاربران گوگل تقریباً هر روز با این سرویس سر و کار دارند. گوگل مپس با داشتن دقیق‌ترین نقشه‌های دنیا، به‌روزرسانی کردن اطلاعات درباره ترافیک‌های جاده‌ای و هزاران خدمات دیگر، نظر کاربران بسیاری را به خود جلب کرده است.


    به گزارش  پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از ایتنا ؛ یکی از ویژگی‌های جالب گوگل مپس، اضافه کردن نظرات و بازخوردهای کاربران از مکان‌هایی مانند رستوران‌ها و مراکز خرید به صورت رایگان است. این بدان معناست که هر کاربری می‌تواند این گزینه را فعال کند و بدون هیچ نگرانی درباره مقصد خود نظرات مختلف را تماشا کند و بخواند.

    مهم‌ترین نکته‌ای که اخیراً شرکت گوگل به آن توجه کرده و در گوگل مپس قرار داده است، امکان اضافه شدن تبلیغات و تبلیغات بالاپر (پاپ آپ) به این اپلیکیشن است. البته گوگل مپس همواره به رایگان بودن و اینکه هیچ تبلیغاتی در آن مشاهده نمی‌شد، افتخار می‌کرده است، لیکن به نظر می‌رسد این روش تغییر کرده و در نهایت تبلیغات به اپلیکیشن مورد بحث اضافه خواهد شد.

    حال خبر می‌رسد که ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل، در گفت‌وگو با یکی از تحلیلگران وال استریت تأیید کرده است که شرکت تحت مدیریتش در نظر دارد تا به زودی از سرویس Maps درآمد بیشتری کسب کند و به همین دلیل هم احتمالاً گنجاندن تبلیغات در گوگل مپس دیگر مانند گذشته رایگان نخواهد بود. همانطور که همه می‌دانیم در چندین ماه گذشته تغییرات اساسی در گوگل مپس ایجاد شده است.

    وی همچنین گفت: «مطمئن هستم که تاکنون متوجه تغییرات رخ داده در سرویس گوگل مپس طی چند ماه گذشته شده‌اید. چنانچه اپلیکیشن را باز نموده و قصد داشته باشید برای آخر هفته به یک مسافرت و یا مکان تفریحی بروید، مسلماً می‌توانیم اطلاعات بسیار گسترده‌ای از رستوران‌ها و دیگر مناطق را در اختیار شما قرار دهیم. همین قابلیت می‌تواند بازخوردهای خوبی از طرف کاربران داشته و همچنین، فرصتی برای کسب درآمد بیشتر باشد.»

    شایان ذکر است که ساندر پیچای در این گفت‌وگو، تاریخ دقیق اضافه شدن تبلیغات به گوگل مپس را اعلام نکرده است، لیکن از نظر کارشناسان، به احتمال زیاد در آینده‌ای نه چندان دور می‌توان این قابلیت را در گوگل مپس مشاهده کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر